בריאות

אכלה מרק מקופסת שימורים - וחטפה הרעלה נדירה ששיתקה את כל גופה

צעירה ברזילאית מאושפזת כבר חודשיים בבית חולים בקולרדו, זאת לאחר ששתתה מרק מקופסת שימורים וחטפה הרעלה נדירה בשם בוטליזם, שגרמה לה לשיתוק בכל הגוף כשהיא נלחמת על חייה בבית החולים
מערכת ice | 
טיפול נמרץ (צילום shutterstock)
קלאודיה דה אלבקורקי סלדה, צעירה ברזילאית בת 23, מאושפזת כבר במשך חודשיים בבית החולים בקולורדו, ארצות הברית, זאת בעקבות הרעלה נדירה במיוחד, בוטליזם, שחטפה אחרי שאכלה מרק מקופסת שימורים.
תחילה, לקח כמעט שבועיים לאבחן מה בדיוק קרה לה וממה היא סובלת, ובזמן הזה, סלדה כבר החלה להשתתק עד שהגיעה למצב שכל הגוף שלה משותק לחלוטין - וכיום היא שוכבת כאמור כבר חודשיים בבית החולים בקולרדו שם היא נלחמת על חייה.
 
כזכור, רק לאחרונה אירע מקרה דומה, אחרי שצעירה בת 21 שעובדת בשדה התעופה בפאלמה דה מאיורקה שבספרד, רכשה קפה ממכונת שתייה במקום, ואושפזה במצב קשה בבית החולים אחרי שחרקים מעופפים התגלו בתוך הכוס שלה.
על פי דיווחים במדינה, אותה צעירה סיפרה כי רגע לאחר שלגמה מכוס הקפה היא הרגישה שמשהו בטעם שלו לא תקין. היא הביטה בכוס וראתה חרקים מעופפים יוצאים ממנה. באותו הרגע היא רצה לשירותים כדי להקיא, וסיפרה כי היא הרגישה רע מאוד והרגישה כי המצב שלה מדרדר במהירות שיא.
אחרי מספר דקות, היא איבדה את הראייה שלה, הפנים שלה והגרון שלו החלו להתנפח והנשימה שלה הלכה והתקצרה. רופאים בשדה התעופה הגיעו מיד לתת לה טיפול אחרי שבן זוגה, שהיה איתה, הזעיק אותם מיד למקום. הם נתנו לה אדרנלין ותרופות נגד הלם, אך בשלב זה היא כבר איבדה את הכרתה ופונתה במהירות לבית החולים הקרוב בעיר.
הרופאים בבית החולים נאבקו על חייה והצליחו להציל אותה. היא אושפזה במשך יממה וחצי ושוחררה לאחר מכן לביתה. משפחתה של הצעירה הגישה תלונה במשטרה נגד החברה שמפעילה את המכונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה