בעולם

בגלל המלחמה? פסטיבל הסרטים שוויתר על ישראל: "הם לא אומרים אמת"

מדי שנה נשלחים לפסטיבל הסרטים הצרפתי, סירייס מאניה, סרטים וסדרות ישראליות. דווקא השנה, החליטו לראשונה שלא תשתתף אף יצירה כחול לבן, בטענה ש"לא נשלחו מספיק מועמדויות". למרות זאת, גורמים בגופי השידור בארץ דווקא טוענים כי "הם לא אומרים אמת"
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
בכל שנה משתתפים סרטים ישראליים בפסטיבל סירייס מאניה הצרפתי, אך לראשונה הוא הכריז כי לא תשתתף בו אף סדרה תוצרת כחול לבן. ע"פ הצהרת בכירים מהפסטיבל, לא נשלחו מספיק מועמדויות מישראל, אך גורמים בגופי השידור בארץ דווקא טוענים אחרת: "הם לא אומרים אמת. הוגשו לא פחות סדרות מאשר בשנה שעברה".
ע"פ דיווח של Ynet, גורמים בכירים ישראליים בתחום מסרו כי טענת הפסטיבל אינה נכונה, וכי הוגשו סדרות גם בצל המלחמה. המנכ"לית לורנס הרשברג והנשיאה אן בוברו אמרו בהצהרה שפורסמה באתר "וראייטי" כי "השנה הזו כללה מספר משברים בינלאומיים, ועל כן ענף הטלוויזיה - וכתוצאה מכך, גם הפסטיבל - הושפעו. מלחמת רוסיה-אוקראינה הנוכחית ומלחמת ישראל-חמאס הפחיתו באופן דרסטי את מספר המועמדויות שהוגשו מאזורים אלו".
כזכור, בשנה שעברה רותם סלע וגל מלכה זכו בפרס הפנורמה על משחקן ב"גוף שלישי. לפני כשנתיים יהודה לוי זכה בפרס השחקן של משחקו בסדרה "ריקוד האש", והסדרה  "בלאדי מורי" זכתה גם כן בפרס הקומדיה. האם מדובר בהצהרה או פוליטית או שמא החלטה תמימה? על כך לא נצליח לקבל תשובה ברורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה