בעולם

מלחמת ההסברה הישראלית: זה המשורר שמעודד אנטישמיות

הפעיל הפלסטיני והמשורר מוחמד אל-כורד, אשר עוסק בעיקר בהפצת שנאה נגד ישראל. עלה מוקדם יותר השבוע לכותרות בשל העובדה שהופיע בהפגנה פרו-פלסטינית במרכז לונדון, שם הביע תמיכה במעשי הטבח של ה-7 באוקטובר, ואף קרא "לנרמל אותם בסטטוס קוו".  מה שמרתיח במיוחד - מדובר בתושב קבע בישראל

מערכת ice |  1
Mohammed El-Kurd (צילום Mohammed El-Kurd@ טוויטר)
מוחמד אל-כורד (25) הוא משורר ועיתונאי פלסטיני, אשר נולד וגדל בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. הוא החל להתפרסם בזכות סיקור חייהם של פלסטינים בשטחים. כשסיים את התיכון, עבר ללמוד בארצות הברית. מאז, הוא מתבטא ללא הרף נגד ישראל בדברי אנטישמיות ותמיכה בטרור. 
יחד עם אחותו התאומה, מונא אל-כורד, השניים החלו בקמפיין להעלאת המודעות בעולם למדיניותה של ישראל במזרח ירושלים דרך הרשתות החברתיות. הם צברו מיליוני עוקבים באינסטגרם. ביוני 2021, מוחמד ומונא נעצרו על ידי משטרת ישראל אך שוחררו באותו היום
רק בשבוע שעבר, הופיע ה"משורר" בהפגנה פרו-פלסטינית במרכז לונדון, שם הביע תמיכה במעשי הטבח. "לא ניתן להגן על הציונות, כת המוות. עלינו לפרק אותה. באופן ברור ניתן להבין שאני מתכוון שאסור לנרמל את הטבח, ואני מתייחס לטבח שמבצעת ישראל בפלסטינים", אמר. 
עם פתיחת החקירה נגדו במשטרת לונדון בחשד להסתה לאלימות ומשום שאל-כורד תושב מזרח ירושלים, התעוררו קריאות בישראל לפתוח נגדו חקירה ולהעמידו לדין בחשד להסתה. מנכ"ל ארגון "בצלמו", דורש להוציא נגדו צו מעצר בינלאומי ולשלול את התושבות שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולה נפש חזיר מוסלמי (ל"ת)
    אור 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור