בעולם

הילדה שנחטפה הרימה שלט "הצילו" - וכך שרדה בנס

גבר בן 62 שחטף נערה בת 13 באיומי אקדח בסן אנטוניו תקף אותה מינית והחזיק בה במשך יומיים. הילדה חולצה בדרום קליפורניה, כאשר עוברי אורח ראו אותה מחזיקה את השלט במכונית חונה. העבריין צפוי לעונש מינימלי של 20 שנות מאסר 
מערכת ice |  1
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גבר מטקסס שחטף נערה בת 13 בסן אנטוניו ותקף אותה מינית כמה פעמים בזמן שהסיע אותה לדרום קליפורניה בשנה שעברה, הודה ביום שישי באשמת חטיפה כחלק מהסדר טיעון. סטיבן רוברט סבלן, בן 62, חטף את הילדה באיומי אקדח ב-6 ביולי 2023 או בערך בסן אנטוניו ו"עסק בפעילות מינית" איתה בזמן שהסיע אותה ללונג ביץ', קליפורניה, נכתב בהסדר הטיעון.
"לסבלן לא הייתה משמורת חוקית או קשר משפחתי עם הקורבן", אמר משרד התובע של ארה"ב במחוז המרכזי של קליפורניה בהודעה לעיתונות. במהלך החטיפה, סבלן איים על הילדה באומרו, "אם לא תיכנסי איתי לרכב, אני הולך לפגוע בך", לפי מסמכי בית המשפט . בתמונה ללא תאריך זו שפורסמה על ידי משרד המשפטים האמריקני נכתב "עזור לי!".
 
הילדה חולצה בדרום קליפורניה ב-9 ביולי 2023, כאשר עוברי אורח ראו אותה מחזיקה את השלט במכונית חונה, כך מסרה המשטרה. החילוץ התרחש בלונג ביץ' כאשר השוטרים הגיבו לקריאתה. החילוץ התרחש לאחר שסבלן נכנס למכבסה בלונג ביץ', והילדה הרימה "עזרו לי!" שלט מתוך הרכב החונה של סבלן.

אזרח עובר אורח התקשר למוקד 911 לאחר שזיהה את השלט, ושוטרי משטרת לונג ביץ' מצאו את הילדה שסבלה מפגיעה נפשית קשה. סבלן צפוי לעונש מינימלי של 20 שנות מאסר ועונש מקסימלי של מאסר עולם, כך נמסר מהמשרד התובע האמריקני. הוא גם יידרש להירשם כעבריין מין עם שחרורו מהכלא, נכתב בהסדר הטיעון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה "פעילות מינית"??? זה נקרא אונס! (ל"ת)
    איריס 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור