בעולם

לבנון תחת מתקפת סייבר: "נסראללה, לא נילחם בשבילך"

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי שדה התעופה נמצא תחת מתקפת סייבר, וכי על המסכים הוקרנו הודעות הפונות נגד חיזבאללה ובראשונה נסראללה: ""יא חסן נסראללה, לא תמצא שום תומך אם לבנון תמצא את עצמה במלחמה", מי שלקחו אחריות היו ארגון נוצרי קיצוני מביירות
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
כלי תקשורת בלבנון דיווחו הערב (ראשון), כי שדה התעופה של ביירות נמצא תחת מתקפת סייבר, במסגרתה מנגנון חיפוש המזוודות הושבת לגמרי, ועל המסכים הופיעו הודעות נגד חיזבאללה, במקום לוח השעות של הטיסות.
"בשם האל והעם: שדה התעופה רפיק אל-חרירי הוא לא של חיזבאללה ואיראן", נכתב בהודעה שלכאורה נמסרה מטעם מיליציית "חיילי האל", התארגנות נוצרית קיצונית הפועלת בביירות. "יא חסן נסראללה, לא תמצא שום תומך אם לבנון תמצא את עצמה במלחמה. לא נילחם במקומו של מישהו. פוצצתם את הנמל שלנו ועכשיו אתם רוצים לפצל גם את שדה התעופה, בגלל שאתם מעבירים בו "נשק"? על שדה התעופה להיות משוחרר מהאגרוף שלכם".
על פי דיווחים, מחלקת החיפוש בכוח ביטחון הפנים בשדה התעופה פועלת בשביל להמשיך את השגרה כרגיל, בתיאום מלא עם מנגנוני הביטחון וההנהלה במקום. אין ספק כי התנהלות חיזבאללה מול ישראל מעלה התנגדויות ושאלות קשות מצד העם הלבנוני, שתוצאות מלחמת לבנון השנייה חרוטות היטב בזיכרונו, ונראה כי הוא אינו מעוניין לחזור לאותם ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה