בעולם

נסראללה לא ידע? תחקיר חדש טוען כי עודכן טרם מתקפת הפתע

בתחקיר שנערך ע"י העיתון הצרפתי "לה פיגרו", פורסם כי מתקפת הפתע על ישראל תוכננה ע"י חמאס במשך שנתיים. בנוסף, נחשף כי ראש ארגון הטרור והמיליציה הלבנונית חסן נסראללה, ידע על המתקפה רק כחצי שעה לפני שהחלה?
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר)
אתמול, (רביעי) העיתון הצרפתי "לה פיגרו" פירסם תחקיר נרחב על מתקפת הפתע על ישראל ב- 7 באוקטובר. על פי נתוני תחקיר העיתון, תכנון המתקפה החל עוד לפני כשנתיים בשנת 2021. 
במסגרת התכנון, יחיא סינוואר ומפקד גדודי עז אדין אל קאסם מוחמד דף, מינו בכוונה מפקדים חדשים ולא מוכרים לגדודי הזרוע הצבאית. אותם מפקדים נעלמו מתחת לרדאר של המודיעין הישראלי. 
בין המרואיינים בתחקיר, דיבר פלסטיני המזוהה בשם "מרוואן" שמציג את עצמו כחבר קרוב של ראש ממשל חמאס ברצועת עזה, סינאוור. אותו אדם סיפר: "בשנת 2021 יחיא סינוואר אמר לי שהמלחמה הבאה עם הישראלים תכלול 5,000 פעילים בזרוע הצבאית שיקיפו את מג'דל (אשקלון). עניתי לו: 'אתה רוצה שהישראלים יחסלו את עזה ויהפכו את השטח שלה למגרש חנייה כדי שהרשות הפלשתינית המושחתת תחזור?". 
עוד פורסם כי בכיר חמאס אסמאעיל הנייה הגיע לטהרן טרם המתקפה על מנת לבקש  
מהמנהיג העליון של איראן עלי חמינאי להצטרף למלחמה, אך לפי הדיווחים הוא נענה בשלילה. 
נזכיר כי לפי גורמים צבאים וביטחוניים, גם בצד שלנו ידעו מספר שעות לפני על המתקפה. מספר שעות לפני חדירת המחבלים לעוטף, התקבלו בצה"ל ובשב"כ אותות על תזוזת כוחות של חמאס בקו המגע, כך דיווח יוסי יהושוע באתר Ynet.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה