בעולם

לאור יום: פריטים של שאנל בשווי 250,000 דולר נגנבו

במהלך עוד יום שגרתי בחנות בגדי המעצבים של שאנל בבירת ארצות הברית, חמישה שודדים נכנסו וגנבו פריטים בשווי רבע מיליון דולר, תוך גרימת נזק משמעותי לחנות
מערכת ice | 
שאנל (צילום ויקיפדיה, vecteezy)
חולייה של חמישה שודדים פרצה לפני מספר ימים לחנות של בגדי המעצבים "שאנל" בוושינגטון, לאחר ששמה "על הכוונת" את החנות הספציפית הזו. הם פעלו בשיטה של מה שבארה"ב מכונה "רסק וקח", שיטה שבה נכנסים גנב אחד או יותר, גורמים נזק במהירות רבה ויוצאים עם השלל תוך מספר דקות.
שיטה זו נראית בארצות הברית בעיקר במהלך התפרעויות כמו אלו שהוצתו לאחר הרצח של ג'ורג' פלויד, במהלכן נבזזו אלפי חנויות מתכולתן ובעלי עסקים במדינה החלו לחסום את שערי החנויות שלהם באמצעי מיגון כבדים, לאחר שנמאס להם לחזור לדלתות זכוכית מנופצות.
כאמור, החמישה פרצו לחנות בסביבות השעה 5 אחר הצהריים (שעון ארה"ב) ויצאו לאחר מספר דקות עם שלל בשווי של 250,000 דולר, לא לפני שאחד השודדים תלש מטף כיבוי והחל לרסס את אחד מאנשי הביטחון שהיו במקום.
אחד ממאבטחי החנות היוקרתית הספיק לשחרר ירייה אחת מאקדחו לפני שברחו השודדים, אך ללא פגיעה. לפי שעה, המשטרה המקומית לא פרסמה את פרטי החשודים ואף דיווחה כי לא בוצעו מעצרים, אך מתנהלים חיפושים אחריהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה