בעולם

צפו בתיעוד המפחיד משדה התעופה: מטוסים הוסטו ממסלולם

בירת ארגנטינה, בואנוס אייריס, סובלת מסערת של רוחות במהירות של 150 קמ"ש הפוגעת במבנים רבים, ביניהם שדה התעופה של העיר. בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות נראה כי הרוח מצליחה להסיט מטוסים חונים ולגרום לנזק רב
מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
בואנוס איירס נמצאת בימים האחרונים תחת סערה קשה ובמסגרתה החלו לנשוב בבירה הארגנטינאית רוחות במהירות של 150 קמ"ש. אירוע חריג במיוחד נרשם בשדה התעופה שבעיר, ובו תועד מטוס חונה אשר הוזז ממקומו באמצעות הרוח בלבד, דבר שגרם לביטולי טיסות רבים ולנזקים רבים לרכוש.
הסערה החלה בסביבות השעה 20:00, והיא פגעה באזורים רבים במדינה. מלבד לשדה התעופה, קרס בעיר גם אולם ספורט ובעקבות התאונה נהרגו כ-13 אנשים. אש העיר, פדריקו סוסביאלס, העלה ציוץ לחשבון שלו ברשת X (טוויטר לשעבר) ובו הוא כתב: "בכאב רב אני יכול לאשר שעד רגע זה נקבע מותם של 13 אנשים שהיו באולם. אני מבקש מהציבור שלא להסתובב בחוץ ולנסוע בכבישים. בעיר יש כרגע מצב של אסון ויש דיווחים על קריסות של גגות במקומות רבים".
 
 
מקרי מזג אוויר קיצוניים אלו אינם חריגים בשנים האחרונות, ואין ספק כי להתחממות הגלובלית יש השפעה רבה על סערות או אסונות טבע כאלו. לאחרונה התקיימה ועידה בדובאי בנושא מזג האוויר ובה דנו מדינות רבות ביחד עם מאות חברות על הדרכים בהם אפשר לנקוט בשביל להפחית את התחממות כדור הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה