בעולם

למענם: זו המחווה המפתיעה שנעשתה במסעדה בבודפשט

מסעדת "Comme Chez Soi" ההונגרית קיימה מחווה מיוחדת למען החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס, על ידי הצבת כיסא בודד באמצע המסעדה אשר עליו נתלה שלט החטופים

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
בימים אלו, גופים וחברות שונים נרתמים למאמץ המלחמתי ומקיימים מחוות ויוזמות רבות למען החטופים והחטופות שמוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. במסעדת ""Comme Chez "Soi הממוקמת בבודפסט, נצפתה מחווה מיוחדת המוקדשת לחטופים. על אחד הכיסאות שמופיעים במסעדה, נתלה שלט של כל החטופים והחטופות עם המשפט: "החזירו אותם הביתה עכשיו".

כזכור, במלאת חודש למלחמה הנוכחית, נפגש הנשיא יצחק הרצוג עם  נשיאת הונגריה קטלין נובאק אשר הגיעה לביקור תמיכה בישראל. הנשיאה קטלין נובאק הביעה את תמיכת העם ההונגרי בישראל ואמרה: "אני רוצה להבטיח לך שאנחנו ההונגרים, משוכנעים עמוקות שלישראל יש את הזכות המלאה להגן על עצמה ולהגן על העם הישראלי. אנחנו מגנים בכל צורה את הפיגוע של החמאס, ואני חייבת לומר לך שזה היה יום מזעזע לכולנו בהונגריה, העם ההונגרי הפגין אהדה וחמלה מיד כשנודע לנו מה קרה וראינו את התמונות הדרמטיות".
 


לצד זאת, הביעה נשיאת הונגריה קטלין נובאק את דאגתה על תושבי רצועת עזה: "אני מבקשת מכם לעשות את המקסימום על מנת לשמור על חיי האזרחים בעזה אף על פי שקשה מאוד לעשות זאת. אנחנו מביעים חמלה מלאה כלפי ישראל ואני מאוד מקווה שבעתיד הקרוב, תוכל שוב להגיע להונגריה בימים של שלום, ולהעמיק עוד יותר את השורשים המשותפים שלנו – אבל עד אז אנחנו שם כדי לעמוד לצידכם".

תמונה: כיסא ריק בו נתלה שלט החטופים קרדיט: @reutlev

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה