תקשורת ומדיה

איטליה: ציור קיר של אנה פרנק הושחת עם סיסמאות פרו-פלסטיניות

האמן אלכסנדרו פלומבו צייר ברחובות מילאנו שני ציורי קיר שנועדו להזהיר מפני האנטישמיות הגואה - אחד עם דמותה של אנה פרנק והשני עם הילד מגטו ורשה שמרים את ידיו. אולם תוך פחות מ-24 שעות שני הציורים הושחתו ועליהם נכתבו ססמאות אנטישמיות 

מערכת ice | 
Anna Frank Free Gaza street art (צילום aleXsandro Palombo)
האמן אלכסנדרו פלומבו צייר את ציורי הקיר, כחלק מסדרה בשם "תמימות, שנאה ותקווה". את הציורים הוא צייר חודש אחרי הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. לדבריו, הציורים הם "אזהרה מפני גל האנטישמיות שמציף יהודים ברחבי העולם".
האיור של אנה פרנק צויר בכיכר קוסטלו המרכזית, שם נראית דמותה של אנה פרנק אוחזת בדגל ישראל ודמעות בעיניה. בליל ההרס,  דמותה של פרנק נצבעה לבן ורוססו עליה כתובות Gaza Free. 
ציור נוסף שהושחת צויר באזור פורטו נואבה בעיר. בציור נראה ילד עם תלאי צהוב מרים ידיים בעוד טרוריסטים של ארגון חמאס מכוונים אליו נשק. דמותו של הילד נצבעה בלבן, דמויות הטרוריסטים נותרו ללא פגע.
"מטרת הפעולות של הגזענים האנטישמים האלה היא למחוק את הזיכרון ולכפות עלינו את עמדותיהם הטרוריסטיות, "הפעולות הפחדניות הללו לא מפחידות אותי" "אמשיך להגן על חופש הביטוי של הדמוקרטיה שלנו" אמר הצייר אלכסנדרו פלומבו. 
נזכיר כי לפני יומיים (שישי), דגל אש"ף הונף  מהמגדל הנטוי של פיזה באיטליה במהלך הפגנה פרו-פלסטינית הקוראת להפסיק את פעילות צה"ל בעזה. סוכנות הידיעות ANSA דיווחה כי סטודנטים הצליחו לפרוץ למגדל כדי לפרוש את הדגל הענק וגם השתמשו בפצצות עשן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה