עסקי ספורט

בפעם השנייה ברציפות: אסף יסעור זכה בתואר הנכסף

לוחם הטקאוונדו הפראלימפי, אסף יסעור, עשה זאת שוב בפעם השנייה ברציפות. יסעור זכה באליפות העולם בענף הטאקוונדו שהתקיימה במקסיקו בשבוע שעבר לאחר שגבר על מתמודדים רבים מכל העולם
מערכת ice | 
אסף יסעור (צילום אינסטגרם: asafyasur@)
אסף יסעור עושה זאת שוב: בגיל 21 ובפעם השנייה ברציפות, יסעור זכה באליפות העולם בענף הטאקוונדו שהתקיימה במקסיקו. בקרב האחרון של יסעור, שהתקיים בלילה שבין שישי לשבת, הוא ניצח את שיאנג וון שיאו מטיוואן 8:13.
כאמור מדובר בזכייה השנייה ברציפות של יסעור, בפעם הקודמת יסעור גבר על עלי ג'אן אוזקאן מטורקיה בדרך לתואר הנכסף. בעקבות הזכייה שלו בשבוע שעבר, יסעור הבטיח את כרטיס הכניסה שלו למשחקים הפראלימפיים שיתקיימו בפריז בשנת 2024.
יסעור הציג ניצחונות מרשימים לכל אורך הדרך עם ניצחון 6:36, לאחר מכן הוא הביס יריב מונגולי בתוצאה של 10:27 ולבסוף, הביס בקרב צמוד את היריב המרוקאי בחצי הגמר בתוצאה של 8:11.
לאחר הניצחון החגיגי של יסעור, מאמנו, יחיעם שרעבי שיבח את האלוף הצעיר ואמר: "אסף בא ביום מנטאלי מעולה, עבד משוחרר ומהצד השני היה גם אגרסיבי. אסף בא נחוש לנצח והראה את היכולות שלו, הוא אלוף עולם פעמיים ברציפות, הוא תמיד פייבוריט על כולם שהוא מציג את היכולות שלו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה