בעולם

זוועה בתכנית הריאליטי: ניסה לתקוף מינית מול המצלמות

הפקת התכנית זכתה להמון מחמאות לאחר שהצליחה למנוע תקרית של תקיפה מינית ממש מול המצלמות. בפרק האחרון, אחד הגברים המשתתפים נכנס עירום למיטתה של אישה ישנה והוא נעצר ברגע האחרון על ידי ההפקה
מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
דרמה בתוכנית הריאליטי "Below Deck Down Under" השערורייתית. הפקת התכנית זכתה להמון מחמאות לאחר שהצליחה למנוע תקרית של תקיפה מינית ממש מול המצלמות. בפרק האחרון, אחד הגברים המשתתפים נכנס עירום למיטתה של אישה ישנה והוא נעצר ברגע האחרון על ידי ההפקה.
הריאליטי עוקב אחר העובדים ביאכטת תענוגות ובתכנית הקודמת מרגו סיסון שעובדת כדיילת, סירבה לחיזוריו של רב המלחים, לוק ג'ונס, להשיג ממנה נשיקה, גם בקשה להכנס יחד איתה אל הג'קוזי נענתה בשלילה. בפרק המדובר עם ניסיון האונס, סיסון השתכרה באותו בילוי ורצתה לחזור לישון.

ג'ונס רצה לנצל את העובדה שסיסון נמצאת לבדה – ונכנס לחדרה בזמן שישנה. הוא היה עירום ועטוף במגבת בלבד, מה שאילץ את ההפקה להתערב מיד וחברי הצוות שצילמו את התקרית דרשו מג'ונס להתרחק, רק שהוא התלם מדבריהם.
בהפקה אמרו לו בתקיפות: "לוק, אנחנו חייבים להוציא אותך מכאן, כי היא רוצה ללכת לישון", הקפטן ששמע על התקרית הודיע לצוות: "התא שלנו הוא האזור הבטוח שלנו", אמר. "הדלת הזו היא הגבול שלנו. אסור לפתוח את הדלת הזו אלא אם כן זה נעשה בהסכמה. להיכנס לחדר של מישהו אחר ללא הסכמה – זה הגבול שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה