בעולם

תעלומה בבית הלבן: למי שייך הקוקאין שנמצא בו?

אבקה חשודה התגלתה ביום ראשון באגף המערבי במעונו של נשיא ארה"ב. לאחר בדיקה התברר כי מדובר בכמות קטנה של קוקאין. כעת נחקר מי הביא אותו לשם
מערכת ice | 
הבית הלבן (צילום shutterstock)
"החומר הלא ידוע" שנמצא באגף המערבי בבית הלבן ואילץ פינוי קצר של מעון נשיא ארה"ב ביום ראשון בלילה - נבדק והתגלה ככמות קטנה של סם מסוג קוקאין. כך על פי גורמים רשמיים בממשל.
"ביום ראשון בערב, מתחם הבית הלבן נסגר כאמצעי זהירות כשאנשי השירות החשאי חקרו פריט לא ידוע שנמצא בתוך אזור עבודה", נמסר בהודעת הדובר. שירותי הכיבוי נקראו כדי לבחון את החומר.

החומר האבקתי החשוד התגלתה בשעה שהנשיא ביידן עצמו לא שהה באותה העת במעונו אלא בקמפ דייוויד. התברר כי סוכני השירות החשאי מצאו אותו בספריית המעון בקומת הקרקע של הבניין, בנקודה שאליה יכולים להגיע גם מבקרים מחוץ למעון - ולכן אינו בהכרח שייך לגורם ממשל. כעת מתנהלת חקירה הבוחנת מדוע וכיצד הוכנס אותו חומר לבית הלבן.
לפי וושינגטון פוסט, כבאי מצוות החומרים המסוכנים אמר כי "יש לנו פס צהוב שמציין כי מדובר בקוקאין הידרוכלוריד". דובר השירות החשאי, אנתוני גוגליאלמי, אישר גם הוא כי מדובר בקוקאין. 
בעבר, הראפר סנופ דוג הוגה כי עישן קנאביס בשירותים בתוך הבית הלבן בשנת 2013. המוזיקאי ווילי נלסון הודה כי עישן ג'וינט על גג הבית הלבן בתקופת הנשיא ג'ימי קרטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה