בעולם

שחקן "חברים" וכוכב התיאטרון הלך לעולמו בגיל 85

כוכב התיאטרון הבריטי המוכר ושחקן "חברים" הלך לעולמו השבוע בגיל 85 בווירג'יניה. הוא מותיר אחריו בן ובת, וקריירה ענפה שהחלה כבר אי שם בשנות ה-50 כששיחק במחזות של שייקספיר
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
אבל בעולם התיאטרון הבריטי השבוע: השחקן הוותיק, פקסטון וייטהד, הלך לעולמו בגיל 85. השחקן מוכר לנו כאן בישראל בעיקר מהופעות אורח שעשה במספר סדרות להיט, בהן "חברים" בתור הדוד הבריטי של אמילי והמעסיק של רייצ'ל, לצד הופעות ב"פרייזר", "המופע של דרו קארי" ו"הבית הלבן".
לצד הופעותיו המעטות בטלוויזיה, וייטהד היה מוכר במולדתו, בריטניה, בעיקר בשל המשחק שלו בתיאטרון. וייטהד שיחק על הבמה כבר בשנות ה-50 בקבוצת השחקנים הרשמית של תיאטרון שייקספיר, ולאחר מכן אפיולו ניהל פסטיבלים רשמיים במדינה. בשנת 1980 זכה למועמדות לפרס טוני על תפקידו של "פלינור" במחזה "קמלוט".
בשנת 1986 שיחק בסרט הבריטי הפופולרי "בחזרה לבית הספר" שם גילם את הדמות הכי ידועה שלו עד כה - פרוספור מנופח ששנוא על התלמידים שלו. לאחר מכן כאמור שיחק במספר תפקידי אורח בסדרות מוכרות
לפני מספר שנים וייטהד התראיין וסיפר על ההבדל בין תיאטרון ולטלוויזיה והעיד כי פעם, בתחילתם של צילומים למסך הקטן היה זה עוד כאילו לעמוד על הבמה, אך כיום המצב כמובן שונה. 
וייטהד הלך לעולמו בבית חולים בווירג'יניה והותיר אחריו בן ובת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה