ויראלי

ניקי היילי מזהירה את תומכי ביידן: "ימות תוך חמש שנים"

המתמודדת לנשיאות ארצות הברית, ניקי היילי, אומרת כי הנשיא הנוכחי שהכריז כי הוא מתכוון להתמודד גם בבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, ימות ככל הנראה תוך חמש שנים אם ייבחר מחדש - והזהירה את תומכיו שהם יצטרכו להתמודד עם קמאלה האריס במקומו
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ Guardian News)
המתמודדת לנשיאות ארצות הברית, ניקי היילי, אומרת כי הנשיא הנוכחי שהכריז כי הוא מתכוון להתמודד גם בבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, ימות ככל הנראה תוך חמש שנים אם ייבחר מחדש - והזהירה את תומכיו שהם יצטרכו להתמודד עם קמאלה האריס במקומו.
בנוסף, היילי הביעה ביקורת על החלטתו של הנשיא להתמודד בבחירות הקרובות בגיל 80, שלמעשה הוא הנשיא המבוגר ביותר בתולדות המדינה. בראיון ל"פוקס ניוז" טענה היילי בת ה-51: "אני חושבת שכולם צריכים להבין שאם אתם מצביעים לג'ו ביידן אתם באמת סומכים על האריס בתור נשיאה, כי הרעיון שהוא יצליח עד גיל 86 זה לא משהו שאני חושבת שהוא סביר".
היילי טענה בעבר שמועמדים מעל גיל 75 צריכים לגשת למבחנים קוגניטיביים - מהלך שישפיע גם על דונלד טראמפ, בן 76, המוביל לנשיאות מטעם הרפובליקה הדמוקרטית הנוכחית. ביידן, לעומת זאת, לא רואה את גילו כבעיה למרות התקפות מהימין, והכריז שהוא המועמד הטוב ביותר של מפלגתו במרוץ לנשיאות נגד דונאלד טראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה