בעולם

פספורטכארד מוציאה משלחת רפואית לתאונת הדרכים בדרום קוריאה

גם חברת הביטוח הראל דיווחה כי היא מוציאה צוות רפואי לטיפול נמרץ ופתחה חדר מצב לטיפול במבוטחים ובני משפחותיהם הזקוקים לסיוע
מערכת ice | 
התהפכות אוטובוס בקוריאה (צילום Yonhapnews יוטיוב)
בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית בדרום קוריאה, חברת הביטוח פספורטכארד הוציאה משלחת חילוץ למקום ומנסה לארגן מטוס שיטיס חלק מהפצועים לישראל. מהחברה נמסר כי נעשית הערכת מצב רפואית של מבוטחי החברה המאושפזים בבתי חולים. בהתאם לכך יוחלט האם צריך להטיס את חלקם לישראל במטוס שתארגן החברה.
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד "התאונה אירעה לפני כארבע שעות. מיד עם קבלת הדיווח קיבלנו החלטה בפספורטכארד להוציא משלחת רפואית לטפל בכמות הגדולה של המבוטחים שלנו שם. המשלחת עושה דרכה ברגעים אלה. אנחנו מבינים שמדובר באירוע רב-נפגעים. קבוצה בטיול מאורגן של מבוטחים בגילאי 60 ומעלה. חלק מהמבוטחים נמצאים כבר בבתי החולים, מקבלים טיפול רפואי. חלקם כבר בחדרי ניתוח".

גם חברת הביטוח הראל דיווחה כי היא מוציאה צוות רפואי לטיפול נמרץ ופתחה חדר מצב לטיפול במבוטחים ובני משפחותיהם הזקוקים לסיוע.
ישראלית נהרגה ו-31 נפצעו בהתהפכות של אוטובוס של מטיילים היום (חמישי). בין הפצועים 7 במצב קשה ו-24 קל – הפצועים פונו לבתי חולים ומלווים בידי צוותי משרד החוץ.
שר החוץ אלי כהן שוחח עם שגריר ישראל בקוריאה הדרומית, עקיבא תור והדגיש כי "המשרד יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפגעו באירוע ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה