בעולם

33 ישראלים נפצעו בקוריאה הדרומית: מה גרם לתאונת הדרכים?

33 ישראלים שהיו בטיול בקוריאה הדרומית נפצעו לפני מספר שעות בהתהפכות אוטובוס באזור הצפוני של המדינה. כעשרה מהתיירים הישראלים נמצאים במצב בינוני-קשה
מערכת ice | 
התהפכות אוטובוס בקוריאה (צילום Yonhapnews יוטיוב)
אירוע מדאיג בקוריאה הדרומית: מדיווחים חדשים מתברר כי אירעה תאונה, במסגרתה התהפך אוטובוס נוסעים שבו היו 33 ישראלים. לפי הנתונים שקיימים עד כה, כל הישראלים נפצעו במידת חומרה קלה עד קשה, ונמצאים בטיפול.
האירוע התרחש במחוז צ'ונג צ'אנג במדינה. על פי הערכות, מצבם של כעשרה נוסעים ישראלים באוטובוס מוגדר בינוני עד קשה, וכל השאר נמצאים במצב קל אך מקבלים טיפול רפואי. בעת זו קיימת הערכה כי לא מדובר בהתנגשות, אלא שהתרחשה תקלה טכנית באוטובוס אשר גרמה לו להיכבות ולהידרדר כ-20 מטר לאחור.
משרד החוץ כבר התייחס לאירוע והסביר כי המשרד ובפרט המחלקה לישראלים בחו"ל והקונסול בקוריאה הדרומית מטפלים במצב. כמו כן, השגריר והקונסול הישראלים במדינה נמצאים בדרכם לבתי החולים אליהם פונו הפצועים הישראלים.
בתמונות הראשונות מהזירה רואים כי כלי הרכב התהפך על צידו וכי ישנו הרס רב בזירה. הנהג ומדריכת הטיול יצאו מהאירוע עם פציעות קלות ומתוחקרים בעת זו. מתברר כי האוטובוס היה בדרכו חזרה מטיול מאורגן שהסיע את הנוסעים לטיול ובחזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה