ויראלי

בת 11 התאבדה; בית הספר מסרב לחשוף את סרטוני האבטחה

אלינה לואלבו, אימא לילדה בת 11 שהתאבדה בשירותים של בית ספר בו היא למדה בניו־ג'רזי, דורשת מבית הספר את צילומי האבטחה כדי לשלול מקרה רצח אפשרי ולהוכיח שהייתה לבד בתא השירותים, אך בית הספר מנגד מסרב לשחרר את צילומי האבטחה
מערכת ice | 
פלישיה לואלבו (צילום פייסבוק @LaynaMarie)
אלינה לואלבו, אימא לילדה בת 11 שהתאבדה בשירותים של בית ספר בו היא למדה בניו־ג'רזי, ארצות הברית, דורשת מבית הספר את צילומי האבטחה כדי לשלול מקרה רצח אפשרי ולהוכיח שהייתה לבד בתא השירותים, אך בית הספר מנגד מסרב לשחרר עבורה את צילומי האבטחה, כך על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס".
המקרה התרחש בחודש פברואר האחרון, אז בתה בת ה-11 פלישיה לואלבו מלנדס, שמה קץ לחייה, וחוקרי מקרי המוות שחקרו את המקרה אף קבעו כי מדובר בהתאבדות. "במהלך שמונת השבועות האחרונים הם סירבו להראות לי קטעי וידאו כלשהם, וכמה אימיילים בהתייחסות לבית הספר על הבריונות", סיפרה האם.
 

לואלבו אמרה שהיא חוששת שמישהו אחר יכול היה להיות מעורב בדרך כלשהי במותה של בתה, וביקשה לקבל את ההקלטות, כמו גם את הצעיף אותו קשרה סביב צווארה לכאורה. 
לואלבו סיפרה כי מותה של בתה הצעירה הגיע לאחר תקופה ארוכה בה חוותה בריונות אכזרית מצד בני גילה שגרמו לה לכתוב מספר הודעות דוא"ל המבקשות עזרה מבית הספר ומהיועצת שלו, שפלישיה מבקרת אצלם באופן קבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה