ויראלי

הנסיך הארי ואלטון ג'ון תובעים את העיתון המוכר: "ריגלו אחרינו"

הנסיך הארי, יחד עם ידוענים נוספים בפרופיל גבוה כולל אלטון ג'ון, הגישו תביעה נגד העיתון "הדיילי מייל", זאת בטענה כי הוא אסף מידע באופן לא חוקי כנגדם
מערכת ice | 
הריאיון של הנסיך הארי (צילום באדיבות yes ו-STINGTV)
הנסיך הארי הגיע אתמול (שני) לבית המשפט בלונדון שבאנגליה, לדיון בתביעה שהגיש נגד הצהובון הבריטי ה"דיילי מייל", זאת לאחר שלטענתו הפרו את הפרטיות שלו, כולל ציתות לשיחות טלפון והודעות קוליות של ידוענים.
אל הנסיך הארי הצטרפו מספר רב של ידוענים שתובעים את העיתון, ביניהם גם כמה שמות בעלי פרופיל גבוה במיוחד כמו אלטון ג'ון. לטענתם של התובעים, אסוסייטד ניוזפייפרס, המו"ל של הדיילי מייל, הייתה אחראית לאיסוף מידע באופן בלתי חוקי. התביעה כוללת גם את השחקניות אליזבת הארלי וסיידי פרוסט, כמו גם דורין לורנס, שב-1993 בנה סטיבן נרצח ממניע גזעני ומאז היא פעלה למען צדק ושוויון בבריטניה.
 
בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט ביקשה חברת אסוסייטד ניוזפייפרס מהשופט להטיל מגבלות דיווח על מידע מסוים שנכלל בתיק. לטענת עורכי הדין של העיתון יש לפסול את התיק, על בסיס זה שחלק מהמקרים התיישנו לכאורה. בנוסף, הם טוענים כי מידע מסוים נלקח באופן לא תקין מממצאי ועדת החקירה הציבורית בנושא אתיקה עיתונאית בעקבות פרסום שערוריית ניוז קורפ, על פי מסמכים שהציג העיתון.
עורכי הדין של הסלבריטאים טענו כי משנת 1993 ועד 2018, אנשים שעבדו עבור העיתון יירטו הודעות קוליות, צותתו לשיחות, קיבלו לידיהם חשבונות טלפון ומסמכים רפואיים והשתמשו בחוקרים פרטיים מטעמם, לפי מסמכי בית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה