בעולם

מחפשים לנקום באקס? זו הדרך המשוגעת שלא חשבתם עליה

יוזמה של גני חיות מתקופת הקורונה ממשיכה לפעול גם בימים אלו ובעיקר ביום האהבה הבין-לאומי. במסגרת היוזמה תוכלו לרכוש צרצר או מזון חי אחר לו תוכלו לתת את השם של האקס. לאחר מכן תוכלו לראות כיצד הוא נאכל על ידי בעל חיים - תמורת מחיר סמלי
מערכת ice | 
בגידה (צילום freepik)
אמנם יום האהבה הבין-לאומי כבר בא וחלף, אבל שברון לב לצערנו לא מתאים את עצמו לאירועים מאין אלו ומלווה אותנו במשך תקופה לא קצרה. בהתאם לכך, גני חיות בארה"ב מצרו דרך יצירתית להקל על אלו שחוו שברון לב דווקא בתקופה המאוהבת ביותר בשנה ועל הדרך לצבור תרומות חשובות עבור בעלי החיים.
יוזמה שהחלה בתקופת הקורונה בגן חיות בעמק ליהי, במטרה להביא הכנסות בתקופה בה המבקרים לא מגיעים לראות את בעלי החיים, מאפשרת לכם לשלם סכום סמלי (כ-5 דולר) כדי שצרצר ייקרא על שם האקס שלכם. אותו צרצר יהפוך למזון של אחת החיות במתחם, דוגמת צבים, לטאות, תרנגולות ועוד.
כל הקונספט הוא כמובן לא רק תיאורטי. גן החיות אף יצלם את האירוע, יעלה אותו לרשתות החברתיות וכך (סוג של) יעניק לכם נקמה מתוקה. 
עם הזמן ואף שעיקר השלכות המגפה כבר חלפו, היוזמה עדיין דומיננטית ברשתות וכמובן לקראת יום האהבה. כיום היא אף צמחה ואנשים שבורי לב אף יכולים לשלם כדי לתת לפגר שם של אקס ואותו פגר יוגש כארוחת יוקרה לזאבים אפורים. כמו כן, גני חיות נוספים שאבו השראה מהיוזמת המקורית והחלה לפעול בצורה דומה. 
על פי הדיווחים מטעם אותם גני חיות, עד כה הם הצליחו לגייס מעל ל-80 אלף דולר בתרומות דרך היוזמה, וכעת הם מקווים למספרים הללו לעלות. היוזמה הזו מתקיימת באונליין באופן שנתי ביום האהבה הבין-לאומי, כך שאם תמצאו את עצמכם במצב שברון לב בעוד שנה, אולי כדאי לזכור שיש יוזמה מעין זו שתעזור לכם להרגיש קצת יותר טוב, וגם לתרום לבעלי חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה