קריירה ולימודים

בריטני ספירס במצב רפואי קשה: "חשש רציני שהיא הולכת למות"

מקורבים לבריטני ספירס חוששים בעקבות מצבה הנפשי הרעוע: "היא מהווה סכנה רבה לעצמה ולסובבים אותה, זו פצצת זמן מתקתקת. יש חשש רציני שהיא הולכת למות או להרוג מישהו"
מערכת ice |  5
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
בריטני ספירס עוברת חודשים קשים מאוד מהבחינה האישית. הזמרת מעלה סרטונים מוזרים מאוד לרשתות החברתיות שמעידים על מצב נפשי רעוע מאוד, כשלאחרונה אף מעריצים של הזמרת שלחו אליה משטרה הביתה בעקבות חשש כבד ממצבה הנפשי.
לאחרונה אף הייתה תוכנית של מקורביה של ספירס לערוך לזמרת התערבות. מאחורי התכנית עמדו בעלה של ספירס סאם אסגרי, המנהל שלה ואנשי רפואה מקצועיים. המנהל אף שכר בית באזור לוס אנג'לס, בו הם התכוונו לערוך את ההתערבות ולאחר מכן קיוו שבריטני תגור שם במשך חודשיים על מנת להתאושש. למרות זאת, התוכנית בוטלה.
מקורבים לספירס סיפרו כי הם חוששים לחייה: "היא מהווה סכנה רבה לעצמה ולסובבים אותה, זו פצצת זמן מתקתקת", כתב אחד המקורבים. מקורב אחר הוסיף, "יש חשש רציני שהיא הולכת למות או להרוג מישהו. היא לא לוקחת את הטיפול התרופתי שלה שחיוני לייצוב מצב הרוח שלה ובמקביל משתמש בחומרים אחרים כמו קפאין ואדרל, מה שמחמיר את מחלת הנפש שלה".
כזכור, לאחר שהוזמנה משטרה לביתה, ספירס עצמה התייחסה למצבה הנפשי עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "אם העולם אומר עלי דברים רעים, תהיו בטוחים שאני אמצא את הדרך שלי להאיר דברים. תמיד יש לי, זה הגורל שלי. ירדתי קצת במשקל, אבל זה מרגיש די נחמד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תעזבו את בריטני
    סאלי סלם 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריטני מהממת שתהיה לה רפואה שלימה ??
    סגור
  • 4.
    זה שקיבלה צדק זה לא אומר שהיא לא עברה טראומה
    מעריצה 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עברה טראומה זה שהיא קיבלהצדק זה לא מונע את כול הסבל שהיא עברה . זה הגיוני שזה התפוצץ בשלב מסוים היא שנים על גבי שנים היתה מוצר וללמוד בגיל מבוגר דברים בסיסים של אנושיות זה מטורף
    סגור
  • 3.
    פייק פייק פייק
    משיח בן דוד 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה מוכשרת יפה ומושכת חבל עליה. נקווה שזה הכל פייק
    סגור
  • 2.
    רפואת השם כהרף עין (ל"ת)
    שולה ח 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    אוהבת אותך
    מעריצה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תהי בריאה חמודה אני מאחלת לך בריאות ונחת
    סגור