בעולם

טראמפ תבע את הילרי קלינטון והפסיד: כמה פיצויים ישלם לה?

בשנה שעברה טראמפ תבע את הילרי קלינטון ובכירים נוספים, בטענה שפעלו יחד בצורה בלתי חוקית על מנת להדיח אותו. לאחר שבית המשפט דחה את התביעה, הוא קובע שטראמפ ועורכת דינו ישלמו כמיליון דולר פיצויים לנתבעים
מערכת ice | 
הילרי קלינטון ודונלד טראמפ (צילום vecteezy, פייסבוק/ הילרי קלינטון, shutterstock)
כבר לפני חודשיים דווח כי תביעתו של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, נגד הילרי קלינטון ומספר גורמים נוספים נדחתה. זמן קצר לאחר מכן היא תבעה אותו בחזרה ודרשה שיכסה את הוצאות ההגנה המשפטית לה נזקקה. השבוע בית המשפט צודד בקלינטון ושותפיה.
שופט מחוזי בפלורידה קבע אמש כי על טראמפ ועורכת דינו, אלינה האבה, לשלם קרוב למיליון דולר בפיצויים להילרי קלינטון ונתבעים נוספים במסגרת התיק: "התביעה הזו כלל לא הייתה ראויה להגיע לבית המשפט. לא היה לה בסיס משפטי מלכתחילה", אמר השופט דונלד מידלברוקס במסגרת פסק דין בן 46 עמודים. 
לכך הוסיף: "אף עורך דין עם שיקול דעת תקין לא היה מגיש תביעה כזו. מטרתה היחידה היא פוליטית ואין באף סעיף ביסוס משפטי. 31 בני אדם ניזוקו ללא צורך כחלק מהליך קידום שגוי של נרטיב פוליטי. מדובר ברצף שימושי שווא של מר טראמפ וצוותו המשפטי במערכת המשפט במטרה לפעול מעל החוק".
כזכור, טראמפ תבע את קלינטון ובכירים נוספים מטעם ה-FBI בטענה שאלו פעלו יחד במסגרת קונספירציה כדיי להביא להדחתו של טראמפ ואף פעלו כדיי לפגוע בבחירות בשנת 2016.
השופט קבע שעל טרמפ והאבה לשלם סך הכול 937,989.39 דולר לנתבעים - סכום שזהה כמעט לסכום שקלינטון והנתבעים האחרים ביקשו. קלינטון היא זו שתקבל את הסכום הגבוה ביותר, בסך של 172 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה