בעולם

אזרח אמריקאי נרקב בכלא באיחוד האמירויות: "ממשל ביידן מתעלם מאתנו"

במשך 15 שנה אזרח אמריקאי נרקב בכלא באיחוד האמירויות ובמשפחתו לא מוכנים לשתוק. במשפחה דורשים מממשל ביידן להתערב ולגרום לשחרורו בהקדם האפשרי
מערכת ice | 
זאק שאהין (צילום Facebook/Freeusa-zack)
משפחתו של אמריקאי הכלוא באיחוד האמירויות הערביות מאשימה את ממשל ביידן על כך שהזניח את תחינת המשפחה לעזרה זמן קצר לאחר שהבטיח את שחרורה של כוכבת ה-WNBA, בריטני גרינר, מהכלא הרוסי.
זאק שאהין מוחזק בכלא בדובאי כבר 15 שנה, וכרגע הוא על ערש דווי, מספרת משפחתו – אך ממשל ביידן דחה את הקריאות הדחופות שלהם להתערבות כדי להחזיר אותו הביתה.

"אני מרגיש שהעובדה שאיחוד האמירויות הערביות עזרה לתיווך בעסקה לשחרורה של גרינר הייתה סוג של סטירת לחי למשפחתי ואליי", אמר רמי שאהין, אבי של זאק לרייצ'ל קמפוס דאפי. "הוא אזרח אמריקאי שננטש על ידי ממשל ביידן כמו גם מחלקת המדינה. אף אחד לא ענה לתחינה שלנו לעזרה, ואז לראות את בריטני גרינר מקבל את כל תשומת הלב... אולי אנחנו לא מספיק מפורסמים. אנחנו רק משפחה אמריקאית רגילה, והם התעלמו מאיתנו לחלוטין".
שאהין נחטף במהלך פגישה עסקית בשנת 2008 על רקע האשמות הונאה. הוא נידון ליותר מחמישה עשורים מאחורי סורג ובריח, בתנאים מחרידים, אך במשפחתו מדגישים כי הוא חף מפשע.
משפחתו סיפרה ששאהין נלחם על חייו בבית החולים בשלושת החודשים האחרונים, כשהוא עומד בפני ניתוחים רבים, מכיוון שגופו ממשיך להילחם בזיהום. משפחתו אמרה שהם דחפו להתערבות ממשלתית באמצעות חוק לוינסון, המספק משאבים לאהובים שיש להם בני משפחה המוחזקים בחו"ל, אך לא הצליחו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה