משפט

כוכבת פלייבוי בדרך לכלא ל-10 שנים: הרצח המחריד נחשף

?דוגמנית לשעבר של פלייבוי נידונה ביום שלישי ל-10 שנות מאסר לפחות לאחר שעשתה עסקת טיעון ב-2019 בלאס וגאס בעקבות גרימת מותו של פסיכיאטר מקליפורניה
מערכת ice | 
פלייבוי (צילום freepik, מתוך עמוד הפייסבוק של playboy)
עסקת הטיעון הצילה את קלסי טרנר, שעל פי הדיווחים הופיעה במגזינים של פלייבוי איטליה ובמקסים, נגזר עליה מאסר בין 10 ל-25 שנים בבית המשפט במחוז קלארק, נבאדה, בגין מעורבותה במותו של ד"ר תומס בורצ'רד.
הרופא, שהיה במערכת יחסים אינטימית ו"עסקית" עם טרנר, על פי התובעים, נרצח והוחבא במכוניתה של טרנר במרץ 2019, כך דיווח ה-Las Vegas Review-Journal. היא פרסמה בעבר שהיא מודה באשמה תוך שמירה על חפות, לרצח מדרגה שנייה בנובמבר.

התובעים אמרו כי טרנר, בת 29, כיוונה את החבר שלה ג'ון קניסון לתקוף את בורצ'רד כשהרופא ביקר את בני הזוג בלאס וגאס, כך דיווח העיתון. קניסון היכה את בן ה-71 במחבט לפני שהקורבן נתחב בתא המטען של רכב מרצדס בנץ שהיה מקושר לטרנר, כך דיווח KTVN.
המשטרה מסרה כי בורצ'רד נסע לעיר החטאים כדי לסיים את מערכת היחסים בת השנתיים עם טרנר, כך דיווחה תחנת הטלוויזיה. הוא תמך כלכלית בה ובילדה שלה, כולל תשלום שכר הדירה שלה, על פי ה-Las Vegas Review-Journal. "בהחלט יש מקום להרבה השערות מרושעות לגבי מהות היחסים", אמרה סגנית ראשי התובעת המחוזית פמלה ווקרלי בבית המשפט בדיון בגזר הדין, לפי ה-Review-Journal.
עורכת הדין של טרנר אמרה לעיתון שהיא שמחה שללקוחה שלה יש עדיין סיכוי לחיים אחרי הכלא. "אני לא מסכימה בלב שלם עם דקלום העובדות של המדינה", אמרה סגנית הסניגוריה הציבורית המיוחדת הראשית אשלי סיסולק בהצהרה ביום שלישי. "עם זאת, אני שמחה שלקלסי תהיה הזדמנות לשקם את חייה קדימה. אני גם אסירת תודה על הסגירה עבור כל הצדדים".
קניסון נידון ביולי ל-18-45 שנות מאסר לאחר הודאה באשמה ושותפתם של בני הזוג, דיאנה פנה, הודתה באשמה בסיוע לרצח, אך סיפקה לתובעים ראיות מרכזיות, כך דיווח KLAS. "היא הסתפקה בלעזוב מישהו שהכירה במשך מספר שנים, שתמך בה ובילדה כלכלית במשך מספר שנים, להירקב בחלק האחורי של המכונית במדבר שעליו הוא שילם", אמר ווקרלי על טרנר. לפי תחנת הטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה