רכילות עסקית

שפנפנית פלייבוי ארגנה מסיבת יום הולדת מטרידה לבעלה המיליארדר

מנכ"ל Vista Equity Partners, שעם שווי נקי של 8 מיליארד דולר הוא האפרו-אמריקאי העשיר ביותר במדינה, הופתע על ידי אשתו ומשפחתו עם חגיגה ראוותנית במיוחד - אבל בסופו של דבר חלק מהאורחים יותר הזדעזעו ממה שהתרחש שם
מערכת ice | 
רוברט סמית (צילום ויקיפדיה)
המיליארדר רוברט פ. סמית' אירח מסיבה בסגנון "ג'יימס בונד" באחוזתו בפלורידה בסוף השבוע האחרון - אבל חלק מהאורחים בסופו של דבר יותר הזדעזעו ממה שהתרחש שם, מאשר נהנו. מנכ"ל Vista Equity Partners - שעם שווי נקי של 8 מיליארד דולר הוא האפרו-אמריקאי העשיר ביותר במדינה - הופתע על ידי אשתו ומשפחתו, עם חגיגה ראוותנית במיוחד ב-2 בדצמבר באחוזתו על קו המים בפאלם ביץ', על מנת לציין את יום הולדתו ה-60.
עם זאת, חלק מכ-60 האורחים של המסיבה מצאו את מסיבת ההפתעה מעט מביכה ומטרידה. אשתו של סמית', הופ דבוראצ'יק, שנבחרה לשפנפנת השנה של פלייבוי לשנת 2010 והתעסקה חודשים בתכנון האירוע, הטילה במסיבה את מה שאחד החוגגים המופתעים כינה "אבטחה מסיבית", כאשר האורחים נאלצו למסור את הטלפונים בזמן הכניסה למסיבה.
מהמשתתפים נמנע להיכנס לבית בשווי של 48 מיליון דולר, הנפרס על פני שטח של קצת יותר מ-7.5 דונם, בשביל להשתמש בשירותים, במקום זאת - האורחים הופנו לעבר שורה של שירותים כימיים בחוץ. מה שהוסיף חטא לפשע, הוא שביציאה מהשירותים, המבלים עברו בידוק ביטחוני קפדני, בסריקה בלתי פוסקת אחר מצלמות נסתרות ומכשירי ריגול אחרים. פאדיחה נוספת נרשמה, כאשר מופע במחווה לסרטי ג'יימס בונד, שהיה אמור לכלול שחקנים והליקופטר - בוטלה, עקב מזג אוויר סוער באזור.
זה היה שבוע מביך עבור סמית' בלשון המעטה. שישה ימים קודם לכן, עורך דינו לשעבר של סמית', קרלוס קפקה, מת מפציעת ירייה עצמית ערב המשפט שלו, על כך שסייע לכאורה לסמית' להסתיר 225 מיליון דולר מהרשות לניירות ערך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה