קריירה ולימודים

פירות השלום: 40 מנהלים מישראל, איחוד האמירויות וארה"ב נפגשו

המפגש נערך בדובאי וביוזמת קהילת תגלית אקסל והפורום העסקי הצעיר של הארגון. מטרת המפגש הייתה לרקום קשרים ושיתופי פעולה בין המנהלים הצעירים
מערכת ice | 
המנהלים הצעירים (צילום תגלית)
40 מנהלים צעירים מישראל, איחוד האמירויות וארה"ב נפגשו כחלק מתכנית מנהיגות ופיתוח עסקי ראשונה מסוגה ביוזמת קהילת תגלית אקסל והפורום העסקי הצעיר של הארגון, בשותפות קרן אבירם וקהילת UAE-IL Tech Zone. מטרת התכנית, שנקראת T3, היא לחלוק את התרבויות והידע המקצועי ולפתח קשרים שיביאו לשיתופי פעולה עתידיים.
לפי הודעת המארגנים, התכנית החלה בנובמבר האחרון עם מספר סדנאות מקוונות שעסקו בקווי הדמיון וההבדלים התרבותיים בין המדינות, אתגרים והזדמנויות אזוריות, וכיצד "לחשוב אזורית" עם התמקדות ביכולת של טכנולוגיה ועסקים לעצב את עתיד האזור ולבנות גשרים בין אנשים ומדינות.
במפגש שהתקיים בסוף השבוע בדובאי – המשתתפים נפגשו לראשונה פנים-אל-פנים. במהלך הסופ"ש נפגשו המשתתפים עם אנשי עסקים מתחומים שונים באמירויות, וגם את  הקונסולית הכללית של ישראל בדובאי לירון זסלנסקי.
"חברי קהילת תגלית אקסל בכל העולם וכן חברי הפורום העסקי הצעיר של תגלית בישראל פעילים מידי יום כמנהיגים בזירות המקצועיות שלהם ובקהילה היהודית הרחבה. כשהם מתחברים עם מקביליהם מאיחוד האמירויות הערביות, אנו חווים תחושה של התחדשות ופתיחת פרק חדש בסיפורם של הסכמי אברהם" אומר גידי מרק, מנכ"ל תגלית. "לשיתוף פעולה מסוג זה יש חשיבות אסטרטגית אדירה למדינת הישראל, לשכונה שבה היא נמצאת, ולעם היהודי בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה