מדדים ומחקרים

הנסיך הארי בהישג מטורף: שבר את שיא כל הזמנים ביום אחד

הנסיך הארי רשם הישג מטורף שמכר כבר ביום המכירות הראשון שלו יותר מ-1.4 מיליון עותקים של ספרו החדש "Spare" - רק בארצות הברית, בריטניה וקנדה, ובכך עקף את קצב מכירת ספר הזיכרונות של ברק אובמה ורעייתו מישל, שהחזיק עד כה בטייטל
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל מככבים בכותרות בעולם בימים אלו בזכות הסדרה החושפנית על חייהם בממלכה הבריטית שמשודרת בימים אלו בנטפליקס. בנוסף, ספרו של הארי, "Spare", יצא לאחרונה לאוויר ורשם הישג מטורף שמכר כבר ביום המכירות הראשון שלו יותר מ-1.4 מיליון עותקים - רק בארצות הברית, בריטניה וקנדה.
על פי דיווח היום (חמישי) של  Penguin Random House, שנחשבת להוצאה לאור הגדולה ביותר בעולם, הספר שבר את כל השיאים של מכירת ספר עיון ביום הראשון שלו. הוא אפילו עקף בכך את קצב מכירת ספר הזיכרונות של ברק אובמה ורעייתו מישל, שהחזיק עד כה בטייטל.
ההישג של הארי גדול במיוחד בהתחשב בעובדה כי רוב הגילויים המרעישים בספר כבר פורסמו בשבוע האחרון בכל פלטפורמה אפשרית. בין היתר האשים הארי בראיונות הארוכים שהעניק לכלי התקשורת שמשפחתו "נכנסה למיטה עם השטן" במסגרת מערכת היחסים עם התקשורת, טען כי קמילה, אשתו של אביו, המלך צ'רלס, פרסמה ציטוטים מתוך שיחות אישיות ביניהם וכעס על היחס שקיבלה אשתו מייגן בארמון המלוכה, וכן חשף את העימות הפיזי שפרץ בינו לבין אחיו, הנסיך וויליאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה