בעולם

הציתה בניין דירות "רדוף": "השטן גרם לי לעשות את זה"

אישה שהאמינה כי ביתה רדוף רוחות הציתה אותו השבוע בזמן שדיירים נוספים שהו בנכס. לאחר מכן הודתה בפני המשטרה וטענה: "השטן גרם לי לעשות את זה"
מערכת ice | 
שריפה-אילוסטרציה (צילום pexels)
אישה מאזור בוסטון בארה"ב הציתה השבוע את ביתה בן שלוש הקומות והודתה במעשה. המקרה התרחש ביום שלישי ולאחר ההצתה הופעלו אזעקות ומכבי האש הצליחו להציל מהמקום דיירים נוספים. אדם אחד הועבר לטיפול בבית החולים לאחר ששאף כמות משמעותית של עשן. הסיבה להצתה? הדיירת (45) האמינה שהבית רדוף.
על פי דיווחי משטרת בוסטון הדיירת, ששמה ניקאה ריברה, הציתה את ביתה, אמרה לשכניה שהיא מצטערת ושהיא הייתה חייבת לעשות זאת ועזבה את המקום. זמן קצר לאחר מכן היא נתפסה על ידי המשטרה והודתה במעשה. כמו כן הוסיפה: "הייתי חייבת לעשות את זה. הבית רדוף. הצתי את הבית. השטן גרם לי לעשות את זה, יש לי רוחות בבית".
לאחר כיבוי השריפה הבית נותר חרוך לגמרי בצדו השמאלי. ריברה הואשמה בהצתה ושופט הורה על כך שתעבור אבחנה רפואית למחלות נפש מול מומחים.
בעוד שבארה"ב אנשים מציתים בתים מחשש לקיומן של רוחות רפאים, כאן בארץ מציתים נכסים כאות מחאה על שירות לא מספק. אישה המוכרת לרשויות הרווחה חשודה בכך שהציתה צימר ששכרה באזור הצפון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה