בעולם

עונש קשה לנהג שדרס למוות באנגליה אב ובתו הישראלים ונמלט

בית המשפט בבריטניה גזר 16 שנות מאסר על הנהג שדרס למוות את פרופ' יורם הירשפלד ובתו נגה סלע הירשפלד בחודש אוגוסט האחרון, ונמלט מהמקום ברגל. בחקירה עלה שנהג תחת השפעת סמים
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
בית המשפט בבריטניה גזר 16 שנות מאסר על ניטש ביסנדרי, הנהג שדרס למוות את פרופ' יורם הירשפלד בן ה-78, ובתו נגה סלע הירשפלד בת ה-40, שהייתה בחודשי היריון מתקדמים. בתאונה נפצעה קשה בתה בת ה-6 של נגה, ובנוסף נפצעו באורח קל בעלה עומר (40) ובן נוסף בן 8.
התאונה הטראגית ארעה בחודש אוגוסט האחרון בעיר רמסגייט שבמחוז קנט שבדרום מזרח אנגליה. הנהג הדורס, ביסנדרי (30) היה תחת השפעת קוקאין בזמן שאיבד שליטה על הרכב והתנגש במשפחה שצעדה על המדרכה סמוך לחניון לאחר שיצאו ממסעדה.

בתחילה נמלט ביסנדרי מהמקום ברגל תוך שהוא משאיר את רכבו. אולם מאוחר יותר חזר למקום, הוציא סם קוקאין שהיה ברכב, ונמלט שוב. מאוחר יותר נעצר הנהג בבית החולים בחשד לגרימת מוות בנהיגה מסוכנת והימלטות מזירת התאונה. הוא לא הודה באחריות לתאונה וטען כי לא הבחין שפגע במישהו. הוא גם סירב לתת דגימת דם לשוטרים בטענה שהוא מפחד ממחטים.
 
בחקירתו טען ביסנדרי כי דעתו הוסחה בשל תקלה ברכב, וכי ברח מהזירה משום שנבהל. את העובדה שחזר לזירת התאונה יותר מאוחר כדי לקחת את הסמים תירץ בכך שחזר רק כדי לכבות את הרכב.
נגה סלע הירשפלד ז"ל היתה מדענית שהתגוררה עם משפחתה בקיימברידג' שליד לונדון. הטרגדיה אירעה כאשר אביה יורם ז"ל, תושב ראש פינה ומתמטיקאי מאוניברסיטת תל אביב, הגיע לבקרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה