בעולם

האם פוטין עשה צרכים במכנסיו? הקרמלין מכחיש

על פי הדיווח, המנהיג בן ה-70 נפל בביתו ב-30 בנובמבר, נחת על עצם הזנב שלו, מה שגרם לו "לעשות את צרכיו באופן לא רצוני" עקב "סרטן המשפיע על הבטן והמעיים שלו"
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום Naga11 /Shutterstock)
הקרמלין מכחיש בתוקף בימים אלו דיווח, לפיו נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נפל לאחרונה במורד מדרגות ועשה את צרכיו במכנסיים. ההכחשה מגיעה לאחר שערוץ הטלגרם "General SVR", שמתיימר להיות מנוהל על ידי מרגל קרמלין לשעבר, טען שהמנהיג בן ה-70 נפל בביתו ב-30 בנובמבר, נחת על עצם הזנב שלו, מה שגרם לו "לעשות את צרכיו באופן לא רצוני" עקב "סרטן המשפיע על הבטן והמעיים שלו". צוות התקשרות של העריץ מנסה מאז "לנקות" אחרי הדיווח המביך.
"לגבי השאלה שלך, אנחנו יכולים לומר שזה לגמרי לא נכון", נמסר מלשכת העיתונות והמידע של נשיא הפדרציה הרוסית ל-Newsweek באימייל שהשיב לבקשה להגיב. "השחרור" לכאורה של פוטין, הגיע על רקע פריחה של דיווחים והשערות לגבי הידרדרות בריאותו, כולל כך שהוא סובל מהחמרה בסרטן ובמחלת פרקינסון.
"שלושה שומרי ראש עזרו לנשיא להגיע לספה הקרובה והזעיקו חובשים, שנמצאים במשמרת במעון", דיווח הגנרל SVR בשבוע שעבר. "שום דבר לא קריטי אובחן, מצבו של הנשיא סמוך לשעות הלילה היה יציב, הוא יכל להתנייד בכוחות עצמו, כאשר כאבים באזור עצם הזנב בזמן ישיבה הם הדבר היחיד שמפריע לו", עוד נמסר בדיווח.
המנהיג, שכמובן מודע לדיווח הלא מחמיא, צולם בסיור במעבדה במוסקבה למחרת התקרית. השמועות על בריאותו של פוטין גברו, מאז שהכוחות הרוסים פלשו לאוקראינה ב-24 בפברואר. במספר הזדמנויות, פוטין נראה חלש ולא יציב בעודו בפומבי. עיתונאי מ"קייב פוסט", צייץ לאחרונה צילומי מסך של פוטין מברך חיילים באזור ריאזאן, מה שעורר ספקולציות שיש לו סימני טיפול בכימותרפיה על ידיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה