בעולם

ארגנטינה בהלם: השחקן התמוטט במהלך האימון ומת מדום לב

אנדרס בלנטה בן ה-22 ששיחק בליגה הארגנטינאית מת מדום לב לאחר שהמתמוטט במהלך אימון קדם העונה של קבוצתו
מערכת ice | 
אנדרס בלנטה (צילום צילום מסך טוויטר)
שחקנה הקולומביאני אנדרס בלנטה בן ה-22 התמוטט אמש (שלישי) במהלך אימון של קבוצתו אתלטיקו טוקומן מהליגה הארגנטינאית. הצוות הרפואי שהוזעק למקום דיווח שבלנטה סבל מהפרעה בקצב הלב, בעקבות כך הוחלט לפנותו לבית החולים שם נקבע מותו.
בהמשך התברר עוד כששיחק בדפורטיבו קאלי ב-2019, בלנטה סבל מבעיות בתפקוד הלב, אך לאחר שביצע מספר בדיקות הוא נמצא כשיר וחזר לשחק.
"אתלטיקו טוקומן מודיעה בצער רב על מותו של הכדורגלן הקולומביאני אנדראס בלנטה. אנחנו מחבקים את המשפחה ואת החברים בזמן קשה זה", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.
"קצת אחרי פתיחת האימון הוא התמוטט. ביצעו לו החייאה ופינו אותו לבית החולים, הוא סבל מהפרעות בקצב הלב ובסוף נפטר מדום לב", סיפר לתקשורת הארגנטינאית הרופא של דפורטיבו קאלי, קבוצת האם של בלנטה, לאחר ששוחח עם אנשי הרפואה שהיו במקום.
בלנטה, שאמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-23 בעוד כחודשיים, גדל במחלקת הנוער של דפורטיבו קאלי. מאז 2018, הקשר ערך כ-116 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה הבוגרת של קאלי הקולומביאנית, כבש ארבעה שערים ובישל שניים. בחודש יולי האחרון עבר בהשאלה לטוקומן מצמרת הליגה הארגנטינאית והספיק לרשום במדיה 7 הופעות עוד לפני שהעונה הסתיימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה