בעולם

האיראנים מבולבלים: מי חיסל את הבכיר במשמרות המהפכה?

איש משמרות המהפכה נורה מספר פעמיים בשעות הבוקר המוקדמות, החקירה האיראנית בודקת האם המתנקשים ישראלים או מוחים במחאת החיג'אב
מערכת ice | 
איראן מעצמה גרעינית (צילום pixabay, freepik)
סוכנות הידיעות האיראנית ISNA דיווחה הבוקר (שני) על חיסולו של איש משמרות המהפכה בעיר אספהאן שבמרכז המדינה. על פי הדיווח בתקשורת האיראנית המתבסס על דבריו של מושל מחוז איספהאן, המוחסל העונה לשם רזא דסטאני, נורה מספר פעמיים בשעות הבוקר המוקדמות. מייד לאחר מכן, הוא פונה לבית החולים על ידי כוחות ההצלה שם נקבע מותו.
נכון לרגעים אלה גורמים רשמיים וכן גם התקשורת האיראנית נמנעו מלהפנות אצבע מאשימה לכיוון ישראל. אחד מכיווני החקירה בודק האם ההתנקשות בדסטאני בוצעה כחלק מ"מחאת החיג'אב" המשתוללת ברחובות איראן.
כזכור במסגרת מחאת החיג'אב הציתו מפגינים ביום חמישי האחרון את ביתו הישן של מייסד המהפכה האיסלאמית באיראן רוח-אללה ח'ומייני. מאות המפגינים שהגיעו למקום העלו באש את הבית שנמצא בעיר ח'ומיין שמחוז מרכאזי. בתקופה האחרונה שימש הבית כמוזיאון ומוקד עלייה לרגל עבור תומכי המשטר.
רק בשבוע שעבר, משמרות המהפכה האיראנים טענו כי ישראל חיסלה קצין בדרגת אלוף משנה המשרת בחיל האוויר. בהודעה נטען, כי הקצין - דאוד ג'עפרי - נהרג בפיצוץ מטען חבלה ליד דמשק, בצה"ל ובמערכת הביטחון לא אישרו את הדברים. במשמרות המהפכה הבהירו כי התגובה לחיסולו בוא תבוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה