משפט

כוכב הריאליטי יואשם ברצח? זו התקרית שסיבכה אותו

כוכב הריאליטי מאט רייט צפוי להיות מואשם במספר עבירות, כולל עיוות מהלך המשפט, השמדת ראיות, המצאת ראיות, הפרעה לעדים בעקבות מוות טרגי של חברו הטוב
מערכת ice | 
המטוס שהתרסק (צילום TMZ)
כוכב הריאליטי מאט רייט שבר את שתיקתו לאחר שהוצא צו מעצרו ביחס לתאונת מסוק קטלנית שהרגה את שותפו מוקדם יותר השנה.
כריס "ווילו" וילסון, שכיכב גם ב-Outback Wrangler ו- Wild Croc Territory, אסף ביצי תנין בטריטוריה הצפונית ב-28 בפברואר כשהמסוק שבו התרסק, הרג את ווילסון והותיר אדם שני פצוע קשה.
רייט, בן 43, התבקש כעת להציג בפני המשטרה בדרווין, כך דווח ב-Sky News Australia, והוא צפוי להיות מואשם במספר עבירות, כולל עיוות מהלך המשפט, השמדת ראיות, המצאת ראיות, הפרעה לעדים וסעיפים של כניסה לא חוקית.
בהצהרה שמסרה ל-NCA NewsWire, דובר מטעם רייט אמר שהוא "מכחיש בתוקף כל עבירה/ מה שקרה הייתה תאונה טרגית שגבתה את חייו של בן זוג קרוב. הדאגה המיידית שלו בעקבות התאונה הייתה מצבם של שני חברי הצוות שהיו על הסיפון באותה עת.
"העדיפות הבאה הייתה להבטיח ששאר המסוקים וחברי הצוות באתר לא היו בסיכון ושהמיקום בטוח. מאט לא יגיד שום הצהרה נוספת, אבל הוא יגן במרץ על ההאשמות".
רייט מתגורר בקווינסלנד ויש לו עד יום רביעי להתייצב למשטרה בדארווין, שם ההתרסקות נחקרת כבר יותר משישה חודשים. כוכב הריאליטי בן ה-43 טס לזירת ההתרסקות במסוק אחר יחד עם שלושה אנשים נוספים.

שניים מאותם אנשים - הטייס מייקל בורביג' וקצין המשטרה ניל מלון - הואשמו מאז במספר עבירות, כולל השמדת ראיות. שניהם נשארים בפני בתי המשפט. אחד מהם, בכיר לשעבר מלון הואשם ב-35 עבירות ויחזור לבית המשפט ב-7 בדצמבר. האישומים שלו כוללים ניסיונות להטיית מהלך המשפט, השמדת ראיות והצהרות שווא.
בורביג' יחזור לבית המשפט ב-25 בינואר בארבעה אישומים, לרבות ניסיון לסלף את מהלך המשפט, השמדת ראיות, הצהרות כוזבות והמצאת ראיות.
בימים שלאחר ההתרסקות, רייט שיתף מחווה לבבית ברשתות החברתיות לאיש שכינה "אח".
"וואלו היית באמת אדם מדהים - אבא שכל ילד היה מייחל לו, בעל שכל גבר ישאף להיות, בן להתגאות בו ובן זוג שהוא אח", הוא כתב את סדרת התמונות ששותפו עם ה-510K שלו. עוקבים באינסטגרם ב-11 במרץ.
"השארת מורשת מדהימה - השגת כל כך הרבה, השפעת לטובה על הסובבים אותך ויצרת הרפתקאות שהראו לכולם איך לבלות את הזמן שלנו כאן בצורה הטובה ביותר".
הוא אמר שהוא אסיר תודה שמשפחתו של וילסון תוכל לשמור על זכרו קרוב על ידי צפייה בפרקים של עבודתם בטלוויזיה.
"חבר, נוצרת לטלוויזיה, כריזמה טבעית ודרך עם מילים שהאירו את המסך והפכו את התוכניות שלנו למה שהן", אמר.
"אני אסיר תודה שדני והבנים יוכלו לצפות בך ובהרפתקאותיך לנצח."
אשתו של רייט, קאיה, ילדה את הילד השני של בני הזוג, בת בשם דאסטי פיית', ב-18 בנובמבר.
"ווילו - כמה אני אסירת תודה שאתה ו-@mattwright מצאת זה את זה במהלך החיים האלה כדי לשחק ביחד", היא כתבה במחווה לווילסון במרץ.

"תודה על שהיית דוד מדהים לבנג'ו, הוא אהב את הוויוואו שלו ותודה שענית לכל אחת מהשיחות שלי כשהייתי צריך עצות או כדי לשחרר את הרוחות, אתה הכי טוב."
סבסטיאן רובינסון, שניהל את המסוק באותה עת, ספג פציעות חמורות בעמוד השדרה בהתרסקות, אך שרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה