בעולם

בית ירח הדבש של אלביס ופרסיליה פרסלי נמכר - במחיר מלא

האחוזה היוקרתית בה בילו אלביס ופרסיליה פרסלי בשנות השישים נמכר תמורת 5.65 מיליון דולר. המוכרים קנו את הבית שנתיים קודם לכן בפחות מחצי המחיר
מערכת ice | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
האחוזה היוקרתית בפאלם ספרינגס, קליפורניה, שבה בילו אלביס ופריסילה פרסלי בירח דבש בשנות ה-60, נמכר במחיר המלא המבוקש של 5.65 מיליון דולר - שישה שבועות בלבד לאחר שהוצעה למכירה.
על פי הפרסומים אלביס פרסלי שכר את הבית למשך כשנה החל משנת 1966, לאחר שיחד עם רעייתו פריסילה פרסלי, חגגו שם בעקבות חתונתם בלאס וגאס.
המוכרים היו המשקיעים דן ברידג' ופול ארמיסטד מסיאטל, גיסים לשעבר, אשר קנו את הבית ב-2.6 מיליון דולר ב-2020, והציעו אותו למכירה באוקטובר, לאחר ששיפצו אותו במשך כמעט שנתיים. הקונה היא ננסי צ'ירילו, לשעבר בעלת מותג ביגוד לנשים.

לא מפתיע אולי שמה שמשך את הרוכשת לאחוזה הוא לא העבר האלביסי שלה, אלא יופייה. גב' צ'ירילו סיפרה שהאדריכלות היא שמשכה אותה אל הבית, שנבנה בסביבות 1960 עבור הקבלן בוב אלכסנדר, ועוצב על ידי האדריכל המודרניסטי וויליאם קריסל. הבית בגודל של כ-435 מ"ר עם קירות עגולים וגג בצורת עטלף. לבית אין פינות; במקום זאת, קירות אבן מתעקלים סביב חדרים עגולים. בחצר יש בריכה בצורת מחומש.
הרוכשת אמרה שלא חשבה כלל לקנות בית, אלא שחברתה סיפרה לה על הבית המעוקל, המודרני של אמצע המאה הקודמת. היא וארוסה, הטניסאי לשעבר קארי קולינס, נמשכו אל נופי ההרים המחוספסים של הבית והארכיטקטורה ה"גרובית, הסקסית והמוזרה".
"אתה נכנס פנימה וזה עוטף אותך. היה די קל להתאהב", הוסיפה. מאוחר יותר, נודע לה שבתו של ארוסה קולינס, כתבה מאמר על הבית כסטודנטית במכללת סוואנה לאמנות ועיצוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה