בעולם

רשת KFC נגד היהודים? זו ההודעה ההזויה ששלחה ללקוחות

רשת KFC בגרמניה הוציאה פוש ובו נכתב בצורה ברורה: "יום הזיכרון לליל הבדולח, פרגן לעצמך עוף פריך בתוספת גבינה". מרשת המזון המהיר נמסרה הודעת התנצלות: "קרתה לנו טעות במערכת, שלחנו הודעה שגויה ולא ראויה"
מערכת ice | 
KFC (צילום iStock)
בושה וחרפה. KFC הצליחה לעורר היום (רביעי) סערה עולמית ענקית, כאשר הרשת בגרמניה הצליחה להסתבך בצורה קשה בגלל פוש ללקוחות עם מסר בעייתי מאוד, שעלול לגרום לפגיעה קשה ביהודים.
כאמור, רשת KFC בגרמניה הוציאה פוש ובו נכתב בצורה ברורה: "יום הזיכרון לליל הבדולח, פרגן לעצמך עוף פריך בתוספת גבינה". לקחו מספר שעות עד שנרשמה תגובה מצד הרשת שבינתיים הפכה למוקד הטענות ברשת.

כמובן שההודעה שהופיעה במכשירי הסלולר של הלקוחות עוררה הלם רב. כמה דקות אחר כך נשלחה הודעת תיקון מטעם KFC: "סליחה, קרתה לנו טעות במערכת. שלחנו הודעה שגוייה ולא ראוייה. מצטערים על זה מקרב לב, נבחן את התהליכים הפנימיים שלנו כדי שדבר כזה לא יקרה שוב. מבקשים את סליחתכם על התקלה. צוות KFC".
כל האירוע מתרחש בעיתוי מאוד בעייתי. דווקא היום, ה-9 בנובמבר, הוא יום השנה לאירועי ליל הבדולח ב-1938 במסגרתו הושחתו בתי כנסת בגרמניה ונרצחו לא מעט יהודים ומתנגדי שלטון. 84 שנים אחרי, זכר השואה עדיין חוטף לא מעט מהלומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה