בעולם

דיסני מטילה פצצה: היו"ר מתכנן לעזוב, מי המחליף המיועד?

ג'יימס גורמן, מנכ"ל מורגן סטנלי, יתפוס את התפקיד בשנת 2025 במקומו של מארק פרקר שהחליט לסיים את דרכו
מערכת ice | 
דיסני וורלד (צילום ויקיפדיה)
חברת דיסני מתמודדת עם שינוי משמעותי בדירקטוריון שלה, כשיו"ר החברה, מארק פרקר, מתכוון לעזוב את תפקידו בסוף השנה. המחליף שלו יהיה ג'יימס גורמן, מנכ"ל מורגן סטנלי, שיתפוס את התפקיד בשנת 2025. גורמן הביע את התרגשותו לקראת התפקיד החדש, ואמר: "אני מודה על ההזדמנות לשרת בראשות דיסני ברגע חשוב זה בהיסטוריה שלה".
פרקר, ששימש כחבר דירקטוריון במשך תשע שנים והחל את כהונתו כיו"ר רק בשנה שעברה, לקח את המושכות לאחר שסוזן ארנולד סיימה את תפקידה. כעת, גורמן מתמודד עם אתגר מרכזי: מציאת מנכ"ל חדש שיחליף את בוב אייגר, שיחד עם פרקר חידש את החוזה שלו רק לפני מספר חודשים.

בעוד דיסני מתמודדת עם אתגרים גדולים בשוק המדיה, כמו ירידת הכנסות מהקולנוע והתחרות הגוברת של פלטפורמות סטרימינג, גורמן ידריך את החברה בתקופה קריטית זו. הוא מכהן כיום כראש ועדת התכנון של הדירקטוריון, שאחראית על חיפוש המנכ"ל החדש, אך תהליך זה התגלה כמורכב.
בין המועמדים לתפקיד המנכ"ל החדש נמצאים דנה וולדון, אלן ברגמן, ג'ימי פיטרו וג'וש דה-מארו, אך הדירקטוריון ממשיך לבדוק מועמדים פנימיים וחיצוניים כאחד. במקביל, דיווחי ההכנסות האחרונים מעידים על ירידה בהוצאות המבקרים בפארקי השעשועים של דיסני, תופעה שמיוחסת לחששות כלכליים.
גורמן מצפה להנחות את דיסני לעתיד מזהיר יותר, והדירקטוריון מאמין בניסיונו הרב ובכישורי ההנהגה שלו. פרקר ציין כי הוא בטוח שגורמן יוכל להוביל את דיסני בשלב הקריטי הזה ולהתמודד עם האתגרים הפנים-תעשייתיים שעומדים בפני החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה