בעולם

סערה בהוליווד: התפתחויות מדאיגות במצבו הרפואי של מפיק גדול

המפיק ההוליוודי הגדול לשעבר, הארווי ויינשטיין אובחן בלוקמיה ומקבל טיפולים בכלא רייקרס, שם הוא מרצה עונש מאסר, לפי דיווחים ויינשטיין סובל ממצב בריאותי לא פשוט בזמן ההאחרון
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
הארווי ויינשטיין, המפיק ההוליוודי לשעבר, אובחן כחולה בלוקמיה מילואידית, סוג סרטן הנובע מתאי מח עצם. דיווחים של רשת NBC חושפים כי ויינשטיין המרצה עונש מאסר בכלא רייקס, עובר טיפולים רפואיים במקום.
נציגו לענייני בריאות, קרייג רות'פלד, הביע צער על הספקולציות לגבי מצבו הרפואי של המפיק, ואמר כי מדובר בעניין פרטי שלא היה צריך להפוך לדיון ציבורי. "בלתי מקובל שענייני בריאות פרטיים הפכו לנושא דיון", הוסיף דוברו של ויינשטיין בהודעה שנמסרה ל-Variety.
בחודש שעבר, ויינשטיין הופיע בבית המשפט בכיסא גלגלים לאחר ניתוח לב, ולאחר מכן הובהל שוב לבית החולים בשל כאבים בחזה. בשנים האחרונות הוא מתמודד עם באיות בריאותיות רבות, כולל סוכרת, קורונה ודלקת ריאות קשה.
ויינשטיין, שהיה דמות מרכזית בתעשיית הקולנוע, נדון בשנת 2020 לעונש מאסק בגין אונס מדרגה שלישית והטרדה מינית. הפרשה נחשפה בשנת 2017, והובילה להקמת תנועת ה-MeToo, המאבק בהטרדות מיניות. עד היום, יותר מ-80 נשים האשימו את המפיק בעבירות מין שונות, והשפעת הפרשיות שלו עוררה דיון רחב על ההטרדות בתעשייה ועל כוחם של גברים בעמדות גבוהות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה