משפט

אישה הרעילה את בן זוגה בעקבות מייל זדוני - מה עלה בגורלו?

אישה מצפון דקוטה נידונה ל-25 שנות מאסר לאחר שהרעילה את בן זוגה, בעקבות מייל שהבטיח לבן זוגה ירושה גדולה. האירוע מעורר תהיות על מערכת היחסים ותגובות העבריינות בארצות הברית
מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
אינה תיאה קנוייר, בת 48 מצפון דקוטה, נידונה לעונש מאסר של 25 שנים לאחר שהרעילה את בן זוגה, סטיבן ריילי ג'וניור, בן 51. הסיפור התחיל כאשר קנוייר גילתה  מייל בתיבת הדואר של ריילי, שבו נמסר כי הוא ירש סכום עצום של 30 מיליון דולר. במקביל, היא חשדה כי הוא מתכנן לסיים את מערכת היחסים ביניהם.
לאחר שריילי נמצא מת בביתו, התברר כי הוא מת מהרעלת אתילן גליקול, שנמצא בדרך כלל בחומרים נוגדי קיפאון. בתחילה, קנוייר סיפרה כי בן זוגב שתתה אלכוהול וסבל ממכת חום, והסבירה שהיא מתכוונת לחלק את הירושה עם בנו, ריאן. עם זאת, דבריה לא תואמים את החוק במדינתה.
במהלך החקירה הודתה קנוייר כי היא הרעילה את ריילי, וחשפה כי למעשה היא נפלה קורבן להונאה מקוונת, והאמון שנתנה במייל הייתה שגויה. השופט גזר עליה 25 שנות מאסר, בנוסף ל-10 שנות מאסר על תנאי ופיצוי כספי של 3,455 למשפחתו של ריילי.
אחותו של המנוח, סטפני ציינה במהלך המשפט כי קנוייר קיבלה עונש קל מדי בהתחשב בפשע שעשתה. המקרה הזה אינו ייחודי ובאותו חודש דווח גם על מקרה של ד"ר קונור באומן, שנחשד בהרעלת אשתו בעקבות בעיות בזוגיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה