משפט

מחריד: עורך דין רצח באכזריות את אשתו לעיניי ילדיו

על פי החשד, עורך דין בצפון דקוטה שבארצות הברית היכה את גרושתו למוות לעיניי ילדיהם, שניסו להזעיק עזרה ולהתערב, תוך שהאם מנסה להיצמד אליהם אך ללא הצלחה. השוטרים מצאו אותו ערום למחצה במטבח כשהאישה מתחתיו עם שלולית דם סביב ראשה
מערכת ice | 
הנרצחת וילדיה (צילום פרטי)
על פי החשד, עורך דין בצפון דקוטה שבארצות הברית היכה את גרושתו למוות במינסוטה ביום שלישי האחרון. האישה ניסתה להיצמד לשלושת ילדיה (מתוך חמישה) שנכחו בזירת הרצח וצרחו מחוסר אונים, אך אביהם לא חס עליה ורצח אותה באכזריות.
הילד הצעיר ביותר, בן שנתיים, היה כל כך בטראומה שהוא לא הגיב לשאלות של החוקרים לאחר שהחזיקו את אביו במעצר והבהילו את אמו לבית החולים, שם היא מתה מפצעיה. אנדרס אודגארד, 31, וקריסה אודגארד, גם היא בת 31, התגרשו בשנה שעברה, כך עולה מרישומי בית המשפט.
בסכסוך על משמורת שפרץ השבוע, האב לכאורה סירב לתת לה לקחת את ילדיהם לכנסייה ופרצה ביניהם קטטה, כך כתבו השוטרים בתלונה הפלילית לאחר שחקרו את הילדים. שניים מילדיהם שלהם רצו החוצה, סימנו לאדם זר והתחננו בפניו להתקשר למוקד 911 "מכיוון שאמא שלהם דיממה מאוד והייתה זקוקה לעזרה", כך לפי החקירה.
קצין המשטרה שהגיע למקום מצא את החשוד במטבח ביתו לבוש רק בתחתונים, עם דם על פניו ובשערו. קאריסה אודגארד לא הגיבה כשהיא שוכבת בפתח - עם שלולית דם סביב ראשה. הסגן מצא שקריסה אודגארד לא נושמת. הוא אזק את הבעל לשעבר וניסה לבצע החייאה בקורבן.
 
שלושה אחים, בני 9, 8 ו-2, היו בפנים במהלך התקיפה. שני אחים נוספים היו בחוץ במכונית של אמם. אחד הילדים שהיה בזירה סיפר כי לאחר שהכה אותה ודקר אותה, האב אף חנק אותה כשהיא שוכבת חסרת הכרה על רצפת המטבח. הוא נלקח להארכת מעצר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה