בעולם

מרתון נאפולי: ספורטאים קוראים לשחרור החטופים משבי החמאס

מרתון נאפולי הפך לזירה לקריאה לשחרור החטופים, כשמנכ”ל חברת טראלייט, רני ליפשיץ, רץ עם חולצה ממותגת ודגל ישראל, והשאיר מסר של סולידריות עם משפחות החטופים והחטופות שבשבי חמאס
מערכת ice | 
שלטי החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
במרתון שנערך בעיר נאפולי שבדרום איטליה, התקבלה קריאה לשחרור החטופים והחטופות שבשבי חמאס. רני ליפשיץ, מנכ”ל חברת האנרגיה המתחדשת טראלייט, חצה את קו הסיום לאחר ריצה של 42 קילומטרים, וזכה לתשואות מהקהל המקומי. הוא נישא עימו חולצה עם הכיתוב “bring them home now” ודגל ישראל, מה שהדגיש את הסולידריות עם 101 החטופים.
המרתון, שהתקיים במקביל למאמצים העולמיים להעלות את המודעות למצוקות החטופים, הפך לאירוע בעל משמעות רבה יותר מהישגים ספורטיביים. אלפי משתתפים, כמו גם הקהל המקומי, השתתפו באירוע במטרה להביע תמיכה ולקרוא לשחרור החטופים.

ליפשיץ על הקו הסיום עם יו"ר אגודת ידידי ישראל באיטליה (צילום: באדיבות המצולם)
לאחר הריצה, ליפשיץ שיתף את רגשותיו ואמר כי הוא מקווה שהפעולה תמריץ את הקהילה הבינלאומית לפעול למען שחרורם של החטופים. “האהבה והחיבור יאפשרו לנו לגבור על המכשולים”, ציין. המרתון בנאפולי, אם כן, שיקף לא רק הישג ספורטיבי, אלא גם מסר של סולידריות ותקווה למשפחות החטופים.
"רציתי להביא למודעות את העובדה שעשרות חטופים ישראליים חיים עדיין וניתן להציל אותם", אמר ליפשיץ בקו הסיום, "לשמחתי הרבה הקהל הנפוליטני קיבל את המחווה במחיאות כפיים". בסיום קיבל ליפשיץ גם חיבוק אוהד מיו"ר אגודת ידידי ישראל באיטליה. המחווה למען החטופים גם תפסה כותרות באחד העיתונים המובילים בנאפולי, Il Mattino.

המחווה הבוקר בעיתון בנאפולי Il Matino (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה