בעולם

דיסני הכריזו: סרט המשך ללהיט האנימציה הקולנועי בדרך

בכירה בחברת דיסני חשפה בראיון בסוף השבוע כי הם עובדים על סרט רביעי ללהיט הקולנוע "לשבור את הקרח" במקביל לעבודה על הסרט השלישי שצפוי לצאת בעוד 3 שנים
מערכת ice | 
דיסני (צילום יוטיוב/ Walt Disney Studios)
אחרי ההצלחה המטורפת של "לשבור את הקרח 2" ו"לשבור את הקרח" בקופות, בכירה ובמאית בחברת דיסני ג'ניפר לי חושפת כי הם עובדים על שני סרטי המשך.
בראיון שהעניקה בסוף השבוע פרסמה לי כי בדיסני הם עובדים על שני הסרטים בו זמנית: "אנחנו עובדים על 'לשבור את הקרח 4' באותו הזמן. אז אנחנו עובדים בחדר שחצי ממנו הוא 'לשבור את הקרח 3' וחצי ממנו 'לשבור את הקרח 4'". בנוסף נחשף כי בתאריך 14 בנובמבר 2027 עתיד לצאת הסרט השלישי לבתי הקולנוע בארץ ובחו"ל.
 
בקיץ שעבר הגיע לארץ מופע מיוחד בהחלקה על הקרח בנושא הסרט "לשבור את הקרח". המופע המוזיקלי שכבר הספיק לכבוש את אירופה הגיע ארצה ל-13 הופעות ברחבי המדינה.
במהלך המופע הדמויות האהובות מהסרט "לשבור את הקרח" וכמובן מ"לשבור את הקרח 2", בהן אלזה, אנה, הנס, סוון, אולף ועוד, ירקדו וישיר את הלהיטים האהובים "לשחרר", "איש שלג", "בקיץ" ועוד. 
המופע הייחודי משלב 25 אומני קרקס מהטובים בעולם שיציגו קרקס וירטואוזי ותרגילי אקרובטיקה מרשימים ומתוזמנים היטב, כשהם כמובן לבושים במיטב התלבושות ומלווים בווידאו ארט חדשני, אפקטים מושקעים ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה