בעולם

שמפניה ב-26,000$: סימון ביילס מספרת איך כמעט נעקצה בפריז

סימון ביילס אומרת שמועדון לילה בפריז ניסה לגבות ממנה 26,000$ עבור בקבוק שמפניה בודד לאחר שיצאה לחגוג את סיום תחרויות האולימפיאדה. "ברור שלא קניתי את זה, אבל למה שתנסה בכלל לעבוד עליי?", התפלאה המתעמלת

מערכת ice | 
סימון ביילס (צילום ויקיפדיה)
סימון ביילס, המתעמלת הגדולה בכל הזמנים, יצאה לחגוג את ההישגים שלה באולימפיאדת פריז 2024 לאחר שהשתתפה בטקס הסיום של אירוע הספורט הגדול בעולם. כשנכנסה לדבריה לאחד ממועדוני הלילה הפריזאים, מי שכנראה התפתה לחלוק איתה בהצלחה וברווחים האולימפיים שלה הוא נציג מועדון לילה שביקש מהמתעמלת לשלם 26,000$ עבור בקבוק שמפניה בודד. לכך הגיבה ביילס באמירה הפשוטה: "אתה משוגע?".
ביילס סיפרה בסרטון טיקטוק שהעלתה לרשת שהיא נדהמה מהחוצפה של המועדון והניסיון לרמות אותה. "ברור שלא קניתי את זה, אבל למה שתנסה בכלל לעבוד עליי?", אמרה הספורטאית האלופה. "כאילו, זה פראי." לדברי ביילס, אלו רגעים שהיא מעדיפה להיות "נורמלית" ולא לקבל תשומת לב מיוחדת.  
על פי דיווח של פורבס, ביילס הרוויחה כ-7.1 מיליון דולר בשנת 2023 בלבד, רובם מהסכמי חסויות. הוועד האולימפי האמריקאי משלם לזוכי מדליית זהב 37,500$. ביילס, מגיעה כידוע מילדות קשה בבית עם 7 אחים, אם מכורה לאלכוהול וסמים ואב שניתק קשר עם המשפחה. המתעמלת אומצה ע"י סבתה בגיל ההתבגרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה