השוק

כבוד: זו החברה הישראלית שנכנסה לדירוג היוקרתי של פורבס

מגזין פורבס פרסם את 100 חברות פרטיות העוסקות בתוכנות שירות (Saas) ודורגו כמובילות בעולם, אחת מהחברות שמככבות כבר שנה שלישית ברציפות היא החברה הישראלית הייבוב. אך בנוסף אליה נמצאות עוד 12 חברות ישראליות שהצליחו להגיע לרשימה הנכספת
מערכת ice | 
פורבס ישראל (צילום לוגו)
חברת הייבוב (HiBob) הישראלית חוגגת הישג משמעותי היום (רביעי) כאשר הגיעה בפעם השלישית לרשימת 100 החברות הפרטיות שעוסקות ב-Saas או במילים אחרות: software as a service (תוכנת שירות) של מגזין פורבס. החברה הוקמה בשנת 2015 והמיומנות שלה היא פיתוח פלטפורמות ענן חדשנית לניהול עובדים, משלב קליטתם עד לשלב עזיבתם.
החברה נותנת שירות ללמעלה מ-4,100 לקוחות ברחבי העולם, ומעסיקה למעלה מאלף עובדים בסניפיה השונים שנמצאים באוסטרליה, אירופה וארה"ב. החברה השלימה בשנת 2023 סבב גיוס של 150 מיליון דולר, ומיום הקמתה הצליחה החברה לגייס כ-574 מיליון דולר.

רוני זהבי מנכ"ל הייבוב. צילום: יחצ
מוקדם יותר השנה רכשו את חברת Pento  הבריטית בכ-40 מיליון דולר. הונה של החברה מוערכת בכ-2.7 מיליארד דולר.
הייבוב ו-12 החברות הנוספות שהגיעו לרשימה מציגות את החוסן והאיכות של ענף הייטק הישראלי, גם בשנה קשה כמו השנה הזאת. ההייטק הישראלי מוכיח שנה אחר שנה את משמעותו בעולם. ענף ההייטק הישראלי מונה נכון ל-שנה שעברה 350,000 עובדים, שהם מהווים כ-11% מהשכירים במשק הישראלי, והם אחראים על 15% מהתמ"ג.
רוני זהבי מנכ"ל הייבוב ומייסד שותף אמר: "זוהי תעודת כבוד לחברה וגאווה ענקית. אני גאה בצוות המסור והאיכותי שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה