בעולם

האם חשבון הבנק של בובת הברבי האנושית נסגר בגלל אונלי פאנס?

בנק ברקליס בלונדון סגר במפתיע את חשבונה של "הברבי האנושית" ג'סיקה אלווס. לדבריה, כשפנתה לבנק הוסבר לה שהחשבון נסגר כיוון שהיא נחשבת לעובדת מין. ברקליס: "ההחלטה לסגור חשבון מתקבלת לאחר שיקול דעת מעמיק". 140,000 חשבונות של עובדי מין נסגרו בבריטניה במהלך שנה
מערכת ice | 
אונלי פאנס (צילום יח"צ וצילום מסך אתר onlyfans)
האם חשבונה של כוכבת הרשת הבריטית ג'סיקה אלווס, "הברבי האנושית", נסגר כיוון שהיא מפעילה עמוד באתר אונלי פאנס? לדברי אלווס, בנק ברקליס הודיעה לה בכתב על סגירת החשבון וכשהגיעה לבנק הוסבר לה שהסיבה לסגירת החשבון היא עמוד האונלי פאנס שלה. 
"אני לקוחה של שירותי הבנקאות בברקליס כבר 22 שנים", אמרה אלווס לדיילי מייל. "פתאום נאמר לי שלא אוכל  להמשיך להשתמש בשירותי הבנק מכיוון שאני נחשבת לעובדת מין". 
"עמוד האונלי פאנס שלי הוא דף מעריצים בלבד, המאפשר למעריצים גישה ישירה אליי. אמנם ישנם בו תמונות חושניות בסגנון פייג' 3, אך אין שם תוכן מיני או פורנוגרפי", אמרה אלווס, שלדבריה מתפרנסת מנדל"ן מניב, הופעות בטלוויזיה וחסויות של מותגים.

"אנו סוגרים חשבון של לקוח רק לאחר בחינה מעמיקה...ובכלל זה במקרים בהם אנו מאמינים שהמשך השימוש בחשבון עלול להפר חוקים או תקנות, שחלקם נועדו למנוע פשיעה פיננסית", נמסר מברקליס בתגובה.
בחודש פברואר דיווחה ועדה פרלמנטרית בבריטניה כי למעלה מ-140,000 חשבונות של עובדי תעשיית המין נסגרו על ידי בנקים גדולים במהלך שנה אחת. עובדת בתעשייה אמרה לאינדיפנדט כי סגירת החשבונות מאלצת אותם למצוא דרכים בלתי חוקיות להרוויח כסף במהירות ובמזומן כדי שיוכלו לשלם חשבונות.
הרשות להתנהלות פיננסית (FCA) בבריטניה הודיעה כי פתחה בבדיקה מקיפה לבחינת חוקיות והוגנות הנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה