בעולם

סמסונג בריקול למוצר שיש בכל מטבח: "גרם למאות שריפות ופציעות"

סמסונג קוראת להחזיר למעלה ממיליון כיריים חשמליות לאחר דיווחים רבים על שריפות ופציעות, בעיקר בגלל מגע מקרי של חיות מחמד
מערכת ice | 
מטבח (צילום freepik)
חברת סמסונג העולמית קראה לריקול של כ-1.12 מיליון כיריים חשמליות לאחר דיווחים על כ-250 שריפות ועשרות פציעות. על פי הודעת הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה, לכיריים הללו יש כפתורים קדמיים שיכולים להיות מופעלים בלי כוונה, אם בני אדם או חיות מחמד נוגעים בהם או נתקלים בהם בטעות, והדבר מהווה סכנת שריפה. כרגע לא ידוע על כיריים מהסוג המסוכן בישראל.
לפי פוקס ניוז, עד כה סמסונג קיבלה בעשור האחרון יותר מ-300 דיווחים על הפעלת הכפתורים ללא כוונה, והכיריים שנקראות כעת להחזרה היו מעורבות בכ-250 שריפות. לפחות 18 מהשריפות הללו גרמו נזק רב לרכוש, ושבע מהן גרמו למוות של חיות מחמד, טענו בנציבות. בנוסף, כ-40 בני אדם נפצעו, כולל שמונה שנזקקו לטיפול רפואי.
 
באחד הסרטונים שהופצו נראה כלב מקולורדו ארה"ב שהצית שריפה בבית בחודש יוני, לאחר שהקופסאות שהונחו עליהן עלו באש. הכל נתפס בצילומי האבטחה של הבית.
הכיריים המסוכנות נמכרו בין מאי 2013 לאוגוסט 2024 באינטרנט באתר Samsung.com כמו גם בחנויות ברחבי ארה"ב - כולל Best Buy, Costco, Home Depot ו-Loe's. פירוט הדגמים בקישור ל-X למטה. צרכנים שברשותם הכיריים מתבקשים ליצור קשר באתר סמסונג, להתקשר אליה בטלפון או לשלוח מייל, כדי לקבלת סט חינם של מנעולי ידיות או כיסויים התואמים להתקנה עם הדגם שלהם. בינתיים, עליהם לנקוט משנה זהירות כדי להרחיק ילדים וחיות מחמד מהכפתורים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה