בעולם

פוליטיקאים בהודו נגד המיליארדר אמבאני: "חטא נגד אימא אדמה"

החתונה של בנו של מוקש אמבאני היא סדרת אירועים לא נגמרת שבכולם מופיעים כוכבים - מריהאנה ועד ג'סטין ביבר. אבל לא כולם מרוצים - השכנים מתלוננים על הרעש ועכשיו גם גם אנשי ציבור מצטרפים לטענות ואומרים כי מדובר בהוצאה ראוותנית שלא לצורך. "הכסף אולי שלהם מבחינה חוקית, אבל מדובר בפגיעה בעניים"
מערכת ice | 
מוקש אמבאני (צילום pixabay, יוטיוב/ BQ Prime)
החתונה של ענט אמבאני, בנו של איש העסקים המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, הופכת להיות אחד מהאירועים המדוברים ביותר של הזמן האחרון. ג'סטין ביבר ואפילו ריהאנה כבר הופיעו במסיבות קדם החתונה. על-פי הדיווח הופעות אלו עלו לבני המשפחה מיליונים של דולרים. ואלו רק המסיבות המקדימות - רבים תוהים מה מתוכנן לאירוע החתונה המרכזי. 
מדינות בהן מתארחות החתונות מדווחות על הכנסות כלכליות מרשימות תוך זמן קצר במיוחד. אבל לא כולם מרוצים. לא רק התושבים של הערים באירופה בהן חגגו האורחים התלוננו על רעש, כעת - פוליטיקאים הודיים יוצאים נגד הבזבזנות שמייצגת החתונה הזאת והאירועים הנלווים אליה. 
"במדינה שההכנסה החודשים של 90% מהבתים בה היא מתחת ל10,000 רופי הודי", בסביבות 500 ש"ח, "החתונה של אמבאני היא מגונה", כתב אחד מהפוליטיקאים במדינת קרלה, שהיה חבר בעבר באספה המחוקקת וכיום חבר במפלגה המרקסיסטית. לדבריו, "באופן חוקי זה אולי הכסף שלהם, אבל הוצאה שכזו היא חטא נגד אימא אדמה והעניים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה