בעולם

אבל בעולם הקולינריה: השף המוכר מת בגיל 45 בלבד

בשורה קשה לחובבי מסעדות היוקרה: מותו הפתאומי והמוקדם של השף העולה בעל כוכבי המישלן, ג'יימס קנט, בגיל 45 בלבד, הכה את הענף בתדהמה, סיבת מותו הרשמית טרם נמסרה
מערכת ice |  1
טבחים (צילום freepik)
העולם הקולינרי של ניו יורק באבל עמוק לאחר מותו הפתאומי והמוקדם של השף העולה בעל כוכבי המישלן, ג'יימס קנט, בגיל 45 בלבד. הבשורה הטרגית הכתה בהלם את אזור דאונטאון מנהטן, ובמיוחד את רובע וול סטריט שם הותיר קנט את חותמו כשף. 
גם אם קנט היה מעורב בפרויקטים נוספים, מורשתו הבולטת ביותר נותרה קבוצת סאגה הוספיטליטי, הקשורה קשר הדוק לרובע וול סטריט. רק שבוע שעבר הוכרז שהקבוצה תנהל חמש מסעדות של הרשת הבין-לאומית הפריזאית "פראנטמפס", אשר צפויות להיפתח ב-2025 במתחם היוקרתי "ואן וול סטריט" - הבניין ההיסטורי של בנק ניו יורק ששופץ למגורי יוקרה על ידי הרי מקלאו.

קנט, ידוע כמי שהוביל את תחייתה הקולינרית של שכונת וול סטריט עם מסעדותיו המוכרות ב-70 פיין סטריט - מגדל AIG לשעבר ששופץ לדירות להשכרה על ידי רוז אסוסיייטס לפני 10 שנים. שם ממוקמים המסעדה "קראון שיי" בקומת הכניסה, וכן "סאגה" ובר הקוקטיילים "אוברסטורי" בקומה ה-63 הציורית.  
קנט גם חנך את "סאגה", עם מחירים מרקיעי שחקים, בקיץ 2021, כאשר העיר החלה לצאת מצילה של מגפת הקורונה. קנט היה בעל ואב לשני ילדים. סיבת מותו טרם נחשפה. עדיין לא ברור אם ולמעשה איזה השפעה יהיה למותו על פרויקט "פראנטמפס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בפשיזם מותר
    aidanangelo 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר מותר למוסמכים להפר חוקים. וזה במיחד ניתמכים על-ידי הכסף השדוד של עושים כסף באמצעות כסף, ולא באמצעות היצור. אנג'לו איידן
    סגור