בעולם

נקסטפרם נכנסת לשוק הספרדי: הזמנה מסחרית לתחליף החלבון הטבעוני

חברת הפוד-טק הישראלית נקסטפרם, המפתחת את תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית מודיעה היום על דריסת רגל באירופה עם קבלת הזמנה מסחרית ראשונה לרכישת עבור השקת פורמולת ספורטאים בספרד ע"י חברה מובילה בתחום תזונת ספורטאים

מערכת ice | 
חלבון מן הצומח (צילום יח"צ)
חברת הפוד-טק הישראלית נקסטפרם, קיבלה הזמנה מסחרית ראשונה לרכישת פורמולת ספורטאים ע"י חברה מובילה בספרד.  לדברי בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, "היכולת לחדור לשוק גדול כמו השוק הספרדי היא הישג משמעותי לנקסטפרם באירופה, ואנו פועלים להפיץ את בשורת תחליף החלבון הטבעוני שפיתחנו במדינות נוספות בעולם". 
חברת הפוד-טק נקסטפרם המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, מודיעה היום על דריסת רגל באירופה עם קבלת הזמנה מסחרית ראשונה לרכישת  ™ProteVin עבור חברה ספרדית מובילה. 
במסגרת הסיכומים עם הלקוח, המותג ™ProteVin והערכים הייחודיים שלו יופיעו על גבי אריזות המוצר של הלקוח, ולהערכת החברה יסייעו בחשיפתו לקהל בספרד בפרט ובאירופה בכלל. כפי שנמסר לחברה מהלקוח, ההשקה מתוכננת למחצית הראשונה של שנת 2024.
בנוסף להשקה המתוכננת בספרד, החברה כבר השיקה את ProteVin™ בארה"ב בקולומביה ובבלגיה ושוקדת על המשך ההפצה והחדירה למדינות נוספות בעולם בהן המוצר כבר הושק הן כמזון והן לתחום תזונת הספורטאים.
עוד במהלך השבוע הודיעה נקסטפרם כי השלימה בהצלחה את השלב הראשון של מערך הייצור המסחרי בהודו של ™ProteVin,  ובימים אלו החלה בתהליך הרצת מערך הייצור לאישור תקינותו ותקינות המוצר המופק בו והגעה לייצור סדרתי. במקביל, נקסטפרם ממשיכה להרחיב את מערך הייצור, כך שהחל מחודש מאי 2024 צפוי מערך זה לאפשר לחברה ייצור בהיקף מכירות שנתי של כ-4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה