בעולם

בעקבות מתקפת סייבר: מערכת שירותי הבריאות משותקת

מתקפת סייבר ממקור לא ידוע הובילה להשבתת ענקית ביטוח הבריאות יונייטד הלת גרופ בארה"ב. המתקפה הותירה את המשתמשים חסרי אונים אל מול קבלת שירותים כגון קביעת תורים, קבלת תרופות מרשם ועוד

מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
ספקיות שירותי הבריאות האמריקאי צ'יינג' הלת' מבית ענקית ביטוח הבריאות יונייטד הלת גרופ, נתונה תחת מתקפת סייבר חריפה כבר שבועיים ברצף שנובעת ממקור לא ידוע.   יונייטד הלת גרופ הוא תאגיד אמריקאי המציע שירותים רפואיים וכיסוי רפואי, עם משרדים ראשיים במינטונקה, מינסוטה.
מדובר בחברה הרפואית הגדולה בעולם בהכנסות, עם מכירות בשווי של כ-297 מיליארד דולר (2022), וכ-115 מיליון לקוחות. נכון לסוף שנת 2021 החברה מדורגת במקום השמיני במדד פורצ'ן 500.
בעקבות המתקפה, משרד הבריאות האמריקאי הודיע כי ינקוט הוא בצעדים כדי לנסות להקל על הקשיים הפיננסיים של הלקוחות הנפגעים. תעשיית בתי החולים במדינה מתחה ביקורת על תגובת הממשל. לטענתם הצעדים שננקטו הם מועטים ואינם מספקים. 
מולי פולטון, מנהלת התפעול של ארלינגטון ארג'נט קר, אמרה: "זה יותר גרוע מאשר בתקופת הקורונה, כי למרות שגם אז לא קיבלנו תשלום במשך זמן מה, לפחות ידענו שהולך להגיע סיוע ראוי. עכשיו אנחנו לא רואים את הסוף. למען האמת, אין לי מושג מתי המערכת של צ'יינג' תחזור לפעול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה