רכילות עסקית

החברה שקנתה את ה"בייבי" של טראמפ הכריזה על פשיטת רגל

החברה JKN שרכשה את מיס יוניברס, תחרות היופי מהמוכרות בעולם שבעבר הייתה חלק מעסקיו הרבים של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, הכריזה על פשיטת רגל
מערכת ice | 
הזוכות בתחרות מיס יוניברס (צילום טוויטר)
הקבוצה התאילנדית JKN גלובל, רכשה לפני כשנה את הבעלות על מיס יוניברס, שהייתה בעבר ה"בייבי" של נשיא ארצות הברית לשעבר והמתמודד לנשיאות בבחירות 2024, דונלד טראמפ. לאחר שהחברה התאילנדית לא הצליחה לעמוד בתשלומים על קניית המפעל, כעת היא מודיעה על פשיטת רגל.
בשנה האחרונה, מחיר המניות של החברה התאילנדית צלל בכ-80% אך החברה מוסרת כי היא "מנסה לפתור את בעיית הנזילות, והחברה ממשיכה את פעילותה תוך כדי שהיא נמצאת בתהליך הבראה". עוד הוסיפה החברה כי בית המשפט לפשיטות רגל בתאילנד קבע שימוע בתאריך 29 בינואר, כדי לבחון את התהליך שעוברת החברה ואת תכנית ההבראה שניתנה לה.
כזכור, הנשיא לשעבר טראמפ היה-בעלים שותף במפעל המצליח מיס יוניברס עד שנת 2015, ולאחר מספר אמירות שנויות במחלוקת שאמר בנושא הגירה, וגרם למספר ערוצי טלוויזיה להחליט כי לא ישדרו את הטקס וגם בעקבות תלונה של אחת המתמודדות על כך שלטענתה טראמפ כינה אותה בשמות מעליבים. את המפעל מכרה החברה של טראמפ לתאילנדים בסכום של כ-20 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה